2012. augusztus 27., hétfő

A legfontosabb smink cuccok

Sziasztok!

Hogy minek kell mindenképpen lennie egy lány neszesszerében? Ez a kérdés nem könnyű, főleg, hogy szerintem mindenkinek más és más a fontos. 
De vannak "alap darabok" most ezeket fogom nektek bemutatni.

1.) Korrektor

Bizony bizony csodákra képes!
Én most ilyen ecseteset keresek valami nagyon jót, tipp?

2.) Alapozó
Még a tökéletes bőrrel megáldott hölgyeknek is néha néha szükségük lehet alapozóra. Én azt ajánlom, hogy mindenkinek legyen. Persze nem mondom, hogy akinek nem tökéletes a bőre az mindennap használja. Mert én sem teszem. De azért jó ha van és van mihez nyúlni :) Alapozó választás nem egyszerű feladat. Erről lesz egy külön bejegyzés! :)

3.) Púder
Én személy szerint púdert minden sminkemhez használok. Főleg most, hogy zsíros a bőröm. Így nem fényesedik ki olyan hamar és annyira. Valamint ha alapozót használunk akkor tartósabbá tehetjük a púderrel.

4.) Pirosító
Remek fegyver! Akár baba pofiról van szó, vagy egészségesebben szeretnénk ki nézni. Rengetek árnyalata van, bizonyára mindenki megtalálja a hozzá valót! Azonban könnyű túlzásba esni, szóval csak óvatosan vele ;)

5.) Szempillaspirál

Szerintem ez az a smink termék amiben a legfinnyásabb vagyok. Még nem találtam meg az igazít. De ezt is minden sminkemhez használok. Szeretem mert elég kicsit a szemeim és ezzel nagyobbítani tudom őket. Egy kis csalás belefér ;) Már csak egy jó szempilla göndörítőt kell találnom!

6.) Szájfény
Azért a szájfényeket választottam és nem a rúzst mert ennek a használata jóval egyszerűbb illetve minden korosztály megtalálja a magának való színt. És én személy szerint jobban szeretem a szájfényt mint a rúzst.

Persze még ide lehetne sorolni a szemceruzát és a szemhéjpúdereket is. De számomra azok nem olyan lényegesek. Illetve a mostani felállás szerint már a bronzosítót és a szemhéjtust is. Kinek mi ugye? 

Nektek mi(k) a legfontosabb smink cuccaitok?

xoxo






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése