2013. március 7., csütörtök

Elfogytak II.

Sziasztok!

Most ismét elfogytak-os bejegyzéssel jöttem hozzátok, megtelt egy kis táskám az üres flakonokkal/tasakokkal.
Mivel többen kértétek így a termékekről egy-egy mondatban el is mondom a véleményem. 

Hát akkor vágjunk is bele! :)

 Fria ~ Bio arctisztító-, sminklemosókendő
20db 749 Ft helyett akciósan 374 Ft
Imádtam! Remek volt az illata és ennek a kendőnek a legjobb az anyaga!

 Balea ~ Tusfürdő füge- és csokoládé illattal
300ml

 Yves Rocher ~ Plaisirs Nature malajziai kókusz pezsgő fürdőtabletta
20gr
Az illata elég műnek hat, de kellemes bár elég erőteljes így aki nem kedveli az erősebb illatokat annak nem ajánlom. A fürdővizet tejfehérre színezi és valóban pezseg valamennyire, de persze nem nyújtja a pezsgőfürdő élményét :D
Kellemes lazítás volt vele pancsolni!

 Pampers ~ Nedves törlőkendő
56db
Én amikor ilyen törlőkendőt vásárolok  mindig figyelek arra, hogy ne popsitörlő legyen. Ez is mindenre használható: arcra, kézre és persze popsi törlőnek is. Utazáshoz ideális!
Illat mentes!

 Ebelin ~ Nedves törlőkendő (Bisabolollal, Allantoinnal és E-vitaminnal)
20db
Az anyaga és illata nem volt olyan kellemes mint az előzőnek ^^ de ez is teljesen teljesítette azt amit elvártam tőle!

 Yves Rocher ~ Plaisirs Nature Bio Vanília Szappan
100g
Nagyon kellemes illata van! Nem erőteljes, de kellemesen érződők a bőrön később is.

 Oriflame ~ Sparkle In Paris Dezodor
50ml
Nagyon tetszett az illata és a hatásával is meg voltam elégedve!

 Swiss O-Par Frottee ~ Száraz sampon
200ml
Én emlékeim szerint akciósan vásároltam, mert hogy én 1 000 Ft-ot nem adok érte az 100%.
Az illata igazán kellemes és tényleg friss, valamint friss érzetet is biztosít. Meg voltam vele elégedve de az ár elrémítő, szerintem.

 Nivea ~ Intenzív Testápoló tej
250ml
Végre elhasználtam egyet! :D
A munkahelyem miatt illetve az ottani állandó légkondicionált levegő miatt egyre jobban szárad a bőröm. Igazán hálás volt amikor ezzel kenegettem!

 Joanna ~ Body Naturia (Mangó és papaja kivonattal)
300ml
Különleges illata fogott meg!
Igazi melengető téli tusfürdő volt!

Rival de Loop ~ Tisztító, frissítő és smink eltávolító kendő
25db
A három közül ő a leggyengébb. 

Ti miket fogyasztottatok el mostanában?

xoxo

Csatlakozzatok facebook oldalhoz ha van kedvetek, hamarosan meglepetés következik :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése