2012. július 21., szombat

Tipp II.

Sziasztok!

Ma 2 tippel jöttem hozzátok amiket mostanában elkezdtem alkalmazni.

1.) Arcradírozás után tegyetek egy kis méretű forró vízzel benedvesített törülközőt az arcotokra kb 10 percig. Maga a felüdülés :) IMÁDOM!

2.) Haj mosásnál 2x samponozzatok. Tudom tudom feleslegesnek tűnik. De amióta így mosok hajat sokkal tisztábbnak érzem a hajam. Én kb 4naponta mosok hajat. Az én hajamnak minden "baja" van :S Korpás, zsíros. Így én 3 féle sampont is használok még hozzá így: 
- Első mosásnál: zsíros és korpás hajra való sampon
- Második mosásnál: korpás hajra való sampon valamint egy regeneráló/ápoló sampon.


Nektek milyen trükkjeitek vannak?

xoxo

4 megjegyzés:

  1. nagyon jó tippeket adtál, de pontosan milyen samponokat is használsz? nekem is most egyszerre száraz, töredezett és lelapuló a hajam, nem tudom mit kezdjek vele...:S

    VálaszTörlés
  2. Szia Mely. Samponjaim:
    - Palmolive Nautrals ~ Ultra Cleansing & Lightness - zsírosodás ellen
    - Palmilive Naturals ~ Anti-Dandruff - korpásodás ellen
    - Kallos ~ Go Go - regeneráló sampon
    Mindet lehet venni az euros boltokban én mindig ott veszem őket.
    Lelapulás ellen azt javaslom, hogy úgy moss hajat, hogy belelógatod a kádban és úgyis szárítsd, hogy előre hajolsz és lefelé lóg a hajad illetve ne fésülgesd közben hanem inkább az újaiddal "rázogasd", töredezésre pedig az Oriflame hajolaját ajánlom, remélem tudtam segíteni!

    VálaszTörlés
  3. Szija! :)
    Most találtam a blogodra, és nagyon, de nagyon jó!! Már régóta kerestem egy ilyen oldalt, ahol csajos dolgok vannak, de sajnos sehol sem találtam, míg most rá nem akadtam a tiédre! :) Nagyon jó tippeket adsz, és részletesen írsz le mindent, a képeid tiszták, nem homályosak, és a helyesírásoddal meg fogalmazásoddal sincs gond és rettentően érdekes dolgokat is teszel fel, házi praktikákat, amit bármikor megcsinálhatunk otthon. Gratulálok hozzá! :) Csak tippként írom, hogy rakhatnál az oldaladra egy chat-et, mert úgy könnyebben lehetne kommunikálni a többiekkel szerintem. :)
    További szép estét! :)
    puszi

    VálaszTörlés
  4. Köszönöm Jenni nagyon aranyos vagy! :)

    VálaszTörlés