2011. január 27., csütörtök

34 db-os sminkecsetkészlet

Sziasztok!
Igen, jól olvassátok a címet :) Szerettem volna sminkecseteket, de egyesével a megvételük elég drága. Jobban jár az ember ha vesz egy egész csomagot. Én találtam magamnak egy ilyen "hatalmasat". És nagyon szeretem! Neten (vaterán v teszveszen) találtam most nem tudom pontosan. Kb 8 000 Ft volt. Nagyon vártam, mert kíváncsi voltam, hogy ilyen áron milyen minőséget lehet kapni... Be kell, hogy valljam féltem. De szerencsére kellemesen csalódtam :) Nagyon is jó a minőségük. Iszonyatosan puhák, nem hullatják a szőrüket és nagyon könnyű őket tisztítani (szerencsére, mert azért elég lusta vagyok). A leírásban az volt, hogy póni szőrből készültek, egy csinos, praktikus "tokot" is kaptam hozzá.  A szüleimtől kaptam meg karácsonyra. Amikor megjött alig tudtam kivárni, hogy kipróbálhassam. Be is vallom, hogy sokszor nézegettem melyik ecsetet mire fogom használni (sajnos ebben a témában még nem vagyok annyira otthon). Már alkalmazom őket, sok ötletet YouTube-s videókból merítek és próbáokl alkalmazni. Kisebb-nagyobb sikerekkel :) Egyre jobban.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése