2011. január 25., kedd

Első bejegyzés

Sziasztok!

Sokat gondolkodtam, hogy mi legyen az első bejegyzésemnek a témája. Annyi téma van a fejemben, hogy nem tudom, melyiket "kapjam elő". Talán én magam? Vagy esetleg a divat? Netán a smink? Testápolás? Testedzés? Igen ez lesz a testedzés... :) Számomra ez a téma "új" Régebben röplabdáztam, de sajnos abba kellett hagynom, mert tenisz könyököm lett (vicces röplabdától teniszkönyök :D) Pedig komolyan így lett. Nagyon bántott a dolog és nem kerestem másik sportot magamnak és ez a mostani alakomon meglátszódik. Szóval ez ellen tenni kell eleinte csak neten tornáztam Rubint Réka videóira. Egyik kedves barátnőm (akinek meg van az összes Rubint Réka DVD) volt kedves odaadni nekem őket, úgyhogy ez az új "sportom". Eddig tetszik jó, hogy nem olyan ugri-bugris nekem azok nem tetszenek. Táplálkozásban is változtam bizonyára már sokan hallottatok a Norbi "féle" Update kategóriákról. Ezt is alkalmazom, neten rákerestem mikor mit ehetek. Eddig nem csaltam :) Olyan büszke vagyok magamra!
Ti sportoltok valamit? Ha igen mit? Mellette oda figyeltek a táplálkozásra?
Amennyiben van számomra valamilyen tanácsotok észrevételetek szóljatok bátran!
Puszi

3 megjegyzés:

  1. Szia Ivcsike!!:)
    Tök jó h elkezdtél megint tornázni!!!Szurkolok nagyon!!!Énis Rékázom és update-zek:)LEment köbö másfél kiló már:DNehéz ezt az update-es dolgot betartani, főleg h Réka aztmondta,h ha fogyni szeretnél csak 1-es dolgokat lehet enni:)Majd jegyezd le azt is, h h haladsz, lehessen erőt meríteni belőle:)
    Puffi: Berni

    VálaszTörlés
  2. szia!
    fuhh, hát én is elkezdtem Rékával tornázni, és aza vicc, hogy azt hittem mennyire rossz lesz, d ekonkrétan jólesik:)

    VálaszTörlés
  3. Örülök, hogy mindketten tornáztok. Szurkolok nektek. Hajrá hajrá :)

    VálaszTörlés