2011. április 13., szerda

Avon Haul

Sziasztok!
Rendeltem néhány dolgot az Avon-ból. Szeretem az Avonos dolgokat van pár smink cuccom tőlük :) Most jöjjenek amiket most vásároltam:

Masszírozó 249 Ft
Ezt én akkor fogom használni, ha éppen tusolók vagy ha testápólózom magam. Már alig várom, hogy kipróbáljam! :)
Calming Effects alapozó Ivory színben 299 Ft
Ez ilyen minta féleség, nagyon pici (nincs ráírva mekkora :D) Én direkt rendeltem ilyen világos színűt, mert ezt a szemem alá fogom használni. Arra pedig elég lesz egy jó ideig!
A jobb oldalon el van dolgozva, remélem azért látjátok :)
Super Shock gél állagú szemhéjtus Black színben 399 Ft (akciósan)
Nagyon erős a színe és nehezen lehet leszedni. Kellemesen csalódtam benne :) Remélem ezzel, már olyanra tudom megcsinálni a tusvonalat amilyenre szeretném!
A jobb oldali vonal az csak egy húzás épphogy hozzá érintettem a kezemhez, a bal oldali több húzás eredménye. Nekem nagyon tetszik, hogy ennyire erős a színe és hogy nagyon krémes tényleg gél állagú!


Ti szoktatok az Avonból rendelni? Mi vagy mik az utolsó szerzeményetek?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése