2011. április 2., szombat

Hajvasalóm

Sziasztok!
Mivel arra érkezett a legtöbb szavazat, hogy a saját termékeimet mutassam be és mivel még nem volt szó a hajról így a hajvasalómat mutatnám be nektek. IMÁDOM!!!! A 18. születésnapomra kaptam. Egy BaByliss Pro 230 ionic Titanium-ot. Az ára 2 éve volt 20 000 Ft, de szerintem bőven megéri. Arról, hogy hol lehet vásárolni annyit, hogy én eddig csak fodrászkellékesnél láttam (Vértes Center Róma Fodrász kellékes - már sajnos bezárt) illetve interneten. Sok hajvasalót próbáltam már de ez a legjobb! Három hőmérsékleti fokozat van rajta.  Már 2 éve meg van és semmi baja! (szerencsére) Úgy néz ki mintha tegnap vásároltam volna. Nem ég rá semmi nem kopik a "vas része". Ajánlom mindenkinek! Ja, és nem csak hajvasalásra alkalmas, mert a legmagasabb fokozaton a külső része is annyira átmelegszik, hogy göndöríteni is lehet vele :D Hajvasalóból nekem soha nem lesz másik!  Ami még elég hihetetlen, hogy kb 10 perc alatt kivasalóm vele a középhosszú elég sűrű és hullámos hajam. A barátnőim, nővérem és Anyukám is szeretik :)
Nektek milyen hajvasalótok van?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése