2011. június 11., szombat

Pár info rólam

Sziasztok!
Szinte minden blogger kitöltötte ezt a kérdőív szerűséget így gondoltam én is megteszem hátha jobban megszeretnétek ismerni. Akkor vágjunk is bele:


1. Do you have any pets?-Van háziállatod?
Igen, van egy yorkim Sophie és van egy keverék kutyusa a családnak Csöpi.



2. Name 3 things that are physically close to you.- Nevezz meg 3 dolgot, ami fizikailag közel van hozzád. 
Sophie épp az ölemben csücsül és segít nekem, ásványvíz, keksz.

3. What's the weather like right now? - Milyen most az időjárás?
Szépen süt a napocska. Remélem így is marad.

4. Do you drive? If so have you crashed? - Tudsz vezetni? Ha igen, volt már ütközésed/baleseted?
Még nincs meg a jogosítványom és még nem is próbáltam vezetni.

5. What time did you wake up this morning? - Ma hány órakkor keltél fel?
8 körül ébresztet a kutyám.

6. When was the last time you showered? - Mikor zuhanyoztál utoljára?
Tegnap délután beültem egy nagy kád meleg vízbe (ez is megfelelő válasz?)


7. What was the last movie you saw? - Mi volt az utolsó film, amit láttál?
Másnaposok 2


8. What does your last text message say? - Mi volt az utolsó sms-ed szövege?
Egy modellemnek írtam, hogy ráér-e szerdán.

9. What's your ringtone? - Mi a csengőhangod?
Notch – Que te pica


10. Have you ever been to a different country? - Voltál már valaha külföldön?
Igen. Lengyelország, Németország, Belgium.

11. Do you like sushi? - Szereted a sushi-t?
Még nem ettem, de nem is tervezem.

12. Where do you buy your groceries? - Hol vásárolsz?
Nem vagyok olyan típús, hogy csak egy-egy boltban vásárolok szeretek nézelődni és ha megtetszik valami akkor megveszem.

13. Have you ever taken medication to help you fall asleep faster? - Vettél valaha be gyógyszert, hogy elaludj?
Nem.

14. How many siblings do you have? - Hány testvéred van?
Egy nővérem van, Enikő.

15. Do you have a desktop computer or a laptop? - Asztali számítógéped van, vagy laptop?
Laptop

16. How old will you be turning on your next birthday? - Hány éves leszel a legközelebbi szülinapodon? 
21


17. Do you wear contacts or glasses? - Viselsz kontaktlencsét, vagy szemüveget?
Szemüveges vagyok, de kontaktlencsére szeretnék váltani.


18. Do you color your hair? - Fested a hajad?
Már évek óta nem volt, de csütörtökön haj modell voltam és belett festve pár tincs.

19. Tell me something you are planning to do today. Mesélj valamit arról, mit fogsz ma csinálni.
Tanulok és a szobámat is ki kéne már takarítani, kutyát sétáltatok és a barátommal megnézem a Másnaposok 2-t.

20. When was the last time you cried? - Mikor sírtál utoljára?
Huh nem tudom… Nem vagyok valami síros „fajta”

21. What is your perfect pizza topping? - Mi a tökéletes pizza feltét?
Fokhagymás alap, csirke mell, 4 féle sajt, kukorica, paradicsom.


22. Which do you prefer-hamburgers or cheeseburgers? - Mit szeretsz jobban a sajtburgert, vagy a hamburgert?
Sajtburger.


23. Have you ever had an all-nighter? - Maradtál már fenn egész éjszaka? (Azt hiszem, ez azt jelenti, hogy nem aludtam aznap.)
Még tini koromban előfordult.

24. What is your eye color? - Mi a szemed színe?
Nekem meghatározatlan, kb minden szín megtalálható benne. 
 (Azért várom a tippeket :))

25. Can you taste the difference between Pepsi and Coke? - Érzed a különbséget a Pepsi, és a Coca Cola között?
Igen és a Coca Cola sokkal finibb.


2 megjegyzés: