2011. november 7., hétfő

Csoda masinám

Sziasztok!
Ma egy műszaki eszközzel foglak Titeket megismertetni. A neve: NetHaus - Facial Massager (azért írom angolul, mert sehol nincs leírva magyarul, még a használati utasításban sem, hogy mi is magyarul a neve).
Először is néhány kép:



Amint láthatjátok 3 fajta fej tartózik hozzá: Arctisztító kefe, masszírozó görgök, szivacs korong. Én ezek közül az arctisztító kefét szoktam használni még pedig úgy hogy bekenem az arcom arcradírral és ezzel jól eldolgozom. A masszírozó görgöket is szoktam használni, jó alaposan bekenem az arcom arckrémmel és ezzel masszírozom be a bőrömbe. Attól a szivacsostól félek egy kicsit, hogy nem tudom majd rendesen kimosni... 
Az áráról sajnos nem tudok nyilatkozni, mert csomagban vettük és már elég régen. 
Mostanában kezdtem csak használni, hogy felfedeztem, hogy jééééééé tényleg: nekünk ilyen is van! :) 

Nektek van valami ilyesmi szerkentyűtök?
Van esetleg valami tippetek, hogy hogyan lehetne még hasznosítani?

xoxo

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése