2011. november 10., csütörtök

Újabb szerzeményeim

Sziasztok!
Az elmúlt időszakban nem nagyon vásárolgattam.... :( De vannak újabb dolgaim amiket mindenképp meg akarok nektek mutatni!
Nos akkor essünk is neki :D:

 Balea - Dezodor spray (vanília)
Gondolom kitaláltátok, hogy a DM-ben vettem. Olyan 400 Ft-ért és 200ml
Egyik barátnőm mondta, hogy ez milyen jó... Csodálkoztam, de gondoltam 400 Ft-ot simán megér. És kellemesen csalódtam! Ajánlom mindenkinek! Az illata is mesés van kókuszosban is és a hatása is meglepően jó! :)
 Water Drops parfüm
Még régebben volt ilyen parfümöm és nagyon szerettem! Hasonló az illata mint a vattacukrosnak, mert ez is édeskés :) Nyamiii! És főleg ezekben a hideg időkben nekem olyan jó érzés valami ilyesmi erősebb, édeskés illatot magamra fújni. :)
Ezt egy blgog sale-n vásároltam. Posta költséggel együtt kb 800 Ft volt és 55 ml. Érdemes benézni az ilyen bleg sale-kre!
 Avon - Hajvég ápoló szérum
Nos hát erről nem tudok sokat mondani.. Használnon kell, mert különben úgy nézz ki a hajam vége mint a seprű :D De ez segít! Nem mondom, hogy újra venném, mert szerintem annyira nem jó... Még keresem az igazit! Vmi tipp csajok?
30ml és én akciósan olyan 600 Ft-ért vettem
 All About Face - 3 in 1 kozmetikai kendő (25 db)
Mivel Lidl-be nem jutok el az imádott törlő kendőmért, de már kell így vettem a Tesco-ba.
Anyukámnak ilyen tonikja van és nekem arc radírom. Azokat szeretjük!
Az illata nem jön be... Mint gyermekkoromban azok a kanalas gyógyszerek :S A puhasága illetve anyaga nem olyan jó mint a Lidl-é. Tehát remélem nem kell újra vennem! Mindenképpen megyek Lidl-be a tökéletes kendőmért! :D
Az ára olyan 400 Ft körül mozog, tehát egy próbát megért!
 Balea Young - Anti Pickel Gel 
(Pattanás leszárító, van doboza de én sajnos már kidobtam :( )
Még évekkel ezelőtt vettem egy Avonost,de már kellett egy új :D És mivel az Avonos megszűnt így újat kell keresnem...
Nem olyan jó mint az Avonos... De azért jó! Én esténként szoktam felkenni (ha van mire :) ) kb 2 este kell, hogy rendesen leszárítsa, tehát azért jó! 
15 ml és kb 800 Ft
Valószínűleg újra veszem...
 Nivea Soft - Általános Hidratáló krém
Az egész testre használható! Külön ki van emelve a dobozon az arc is, tehát tuti, hogy oda is jó! Ezt azért figyeljétek mielőtt az arcotokra kennétek!
Én ezt csak az arcomra használom és nagyon szeretem! Hamar beszívódik és rendesen hidratál!
De valószínűleg "rendes" arckrémet fogok venni legközelebb! Egyébként én inkább a hideg időkre ajánlom ezt a krémet, mert azért zsíros. 
50 ml és ha jól emlékszem (ebben nagyon nem vagyok biztos) 500 Ft körül volt

Nektek van valami új szeretek ami nagyon jó?

xoxo

2 megjegyzés:

  1. Avonnál a hajápoló szerek nem a legjobbak :S Viszont ami nekem nagyon bevált, és tényleg, az a fekete Gliss Kur, látványosan javított a hajam összképén, de amit még ennél is jobban tudok ajánlani, az a Kallos Serical Latte tejproteines hajpakolás, 1kg-os és olcsó, én 870ft-ért vettem fodrászkellékesnél.

    VálaszTörlés
  2. Syó! A fekete gliss kur nekem annyira nem vált be :S De a Latte hajpakolást én is imádom :) :)

    VálaszTörlés