2012. április 17., kedd

2012 Bikini

Sziasztok!

Tudom-tudom, még sok idő van a bikini szezonig, de olyan mese szépeket találtam, hogy muszáj megmutatnom nektek :) És ezzel is ösztönözhetjük magunkat a több edzésre és a szigorúbb oda figyelésre az evés terén.
Nos akkor jöjjenek :) 

Nekem mind nagyon tetszik, remélem meg is lesz hozzájuk az alakom :) 
Hamarosan hozok ezzel a kapcsolattal is egy témát, ami szerintem elég megosztó. Aki facebook-on követ az sejtheti, hogy miről fog szólni ;)

Ti ugye nem vagytok betegek?! Én összeszedtem valamit és már vagy egy hete nem tudok belőle kicsámborogni :( Fáj a torkom, köhögök, most már náthás is vagyok és semmi sem használ :( Valami tipp?

Ti már készültök a bikini szezonra? Esetleg már készen is álltok?
Melyik bikinire szavaztok?

1 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszik mindegyik!Mondjuk nekem sosem kell bikini vásárlással vesződnöm,sajna víziszonyom van,kerülöm a nagyobb mennyiségű vizet mert az a halálom!:))

    VálaszTörlés