2012. április 21., szombat

Indián stílus

Sziasztok!

Idén tavasszal - nyáron a kiegészítők és a ruhák egyik meghatározó stílusa az indián stílus. Most kiegészítőket hoztam ebben a témában. Nekem sok nem tetszik, nem igazán az én stílusom de azért én is beszereztem egy fülbevalót ebben a stílusban, amit persze meg is mutatok nektek :)
Nos akkor jöjjenek a képek:
Nyakláncok:




Fülbevalók:




Karkötők:





És végül, de nem utolsó sorban az én szerzeményem, egy fülbevaló:




Nektek, hogy tetszik ez a stílus?
Esetleg van már ilyesmi kiegészítőtök?


xoxo

1 megjegyzés:

  1. Szia! Én most találtam ezt az oldalt, de nagyon tetszik, rengeteg új ötletet találtam már most... :) Az új kedvenceim közé tartoznak a tollas fülbevalók, szerintem vagány és a színesek nagyon feldobnak egy egyszerű fehér póló-farmer együttest is! :)

    VálaszTörlés