2012. szeptember 15., szombat

Bőrkabát

Sziasztok!

Ma egy infoval jöttem hozzátok. Még pedig, hogy: elhatároztam, hogy nekem fekete bőr kabát kell. És megjött a hideg. Erősen elkezdtem nézelődni az üzletekben, hogy hol mennyiért lehet ilyen kabátot kapni. Na és hát kicsit ki akadtam :D :S
NewYorker: 20 000,- körül
Tally Weil: 15 000 körül
Kínai: 6 000,- körül

Orsay: 10 000,- (én emellett döntöttem)

Ugyanis 15-20 000,- azért sajnáltam volna ki adni rá. Viszont kínait azért nem akartam. Tavaly azt vettem és hát mondanom sem kell, hogy kb 1hónap alatt megadta magát. Ésssss az Orsay-ban fél év garancia van rá. Tehát, ha idén agyon hordom, hogy hát ha lesz valami baja, akkor nyugodt szívvel vissza vihetem.
Jaaaaa és nem mellesleg az Orsay-ban volt a legnagyobb a kínálat mind fazonban mind színben.  

És akkor jöjjön az én kis szerelmem:



Éééééés mi után megvettem ezt a kabit ^ Egyik ismerősöm szólt, hogy neki van egy barna amitől meg akarna szabadulni. El is hozta megmutatni, felpróbáltam pont jó, ára lehengerlő 2 000,- ő sosem hordta és látszik is rajta, mintha vadi új lenne. Már őt is a magaménak mondhatom:



Naaaaa? Milyen jó vásárt csináltam?

Ti hogy álltok átmeneti kabáttal? 

xoxo

3 megjegyzés:

  1. Az Orsayes szerintem ugyanúgy kínai...

    VálaszTörlés
  2. Tescoban F&F bőrkabát 7800 Ft:)

    VálaszTörlés
  3. Tesco-ba sosem jutok el, így nem is tudom, hogy ott milyen ruhák vannak milyen áron, max interneten nézegetem őket :(
    Lehet, hogy az Orsay-os ruhák is Kínából jönnek de akkor is jobb szerintem a minőségük mint a kínai üzletekben kaphatóaknak és azért a félév garancia biztosíték számomra

    VálaszTörlés