2012. szeptember 2., vasárnap

Dream Out Loud

Sziasztok!

Képzeljétek nem rég fedeztem fel, hogy a jól ismert Selena Gomez divattervezőként is hasznosítja remek stílusát. Hát persze nem tudtam ellen állni rögtön keresgélni kezdtem neten. Mit ne mondjak vannak ruhái, kiegészítői amitől még nekem is el áll a szavam és azt mondom KELL! Ahogy így utána jártam a dolgoknak 2éve indította ezt a "vállalkozását" és mivel még mindig gyártanak így gondolom bejött neki a dolog. Ezen én nem is csodálkozom! Mindig is tudta mihez mit vegyen fel és még abban is mindig biztos volt, hogy milyen eseményre milyen ruha dukál. Persze sajnos Magyarországon nem lehet kapni az ő általa tervezet ruhákat, cipőket, sálakat, kiegészítőket. De erre nem is számítottam. Szeretem a stílusát egy szó mint száz!
Jöjjenek a képek:












És íme a gyönyörű tervező az általa tervezett ruhákban:
Nos? Nos? Nos? Nos? Nos?

Nektek mi a véleményetek?

xoxo


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése