2012. október 10., szerda

Kérdezz felelek :)



Sziasztok!

Ma közelebbről is megismerhettek :)

1. Mindig kisminkeled magad, amikor emberek közé mész?

Nem, főleg amióta ennyit szenvedek az arcommal. Igazából csak akkor sminkelek amikor dolgozni megyek vagy randira.

2. Hogyan csöppentél bele a sminkelés világába?

Mindig is érdekelt a sminkelés és elég korán el is kezdtem, már általános iskolában persze ott csak szolidan aztán egyre ügyesebb lettem és egyre merészebb sminkekkel próbálkoztam.

3. Szerinted mitől szép egy smink?

Szerintem fontos a természetesség, ez alatt nem arra akarok célozni, hogy ne is látszódjon, hogy van rajtunk smink mert persze látszódhat de azért emberi határok között. És mindig az alkalomnak illően sminkeljünk, szerintem ez nagyon lényeges.

4. Napközben milyen gyakran frissíted fel a sminkedet?

Csak akkor amikor csillogni kezd a bőröm, akkor kicsit lemattítom mattítólapokkal és utána púderezek, de erre is csak azóta van szükség amióta ilyen az arcbőröm :S

5. Követtél már el sminkes bakit? Ha igen, mit?

Oooo, bizonyára. Szerintem mindenki elkövet. Így pontosan nem emlékszem.

6. A sminktermékek közül mik a gyengéid? (pirosítók, szájfények, szemhéjpúderek…stb.)

Azt hiszem a szájfények, határozottan túl sok van belőlük :D

7. Már általános iskolában illetve középiskolában is sminkeltél? Ha igen, ellenezték a szüleid?

Igen igen, már előbb írtam is, hogy én még általános iskolában kezdtem. Nem, szerencsére nem ellenezték mivel nem estem túlzásba.

8. A családod/ismerőseid/kollégáid/barátaid szóvá teszik, ha szeretik vagy éppen utálják az aznapi sminked?

Le még szerencsére nem szólták egyik sminkemet sem, dicséretet már kaptam és nagyon jól esett! :)

9. Reggelente mennyi idő alatt készíted el a teljes sminked?

 Huhaaaa, hát ez nálam attól függ milyen sminket készítek. De olyan 10-15perc.

10.Általában hirtelen felindulásból vagy hosszas nézelődés, kutatás és töprengés után vásárolsz sminktermékeket?

A drágább dolgokat jobban átgondolom és interneten is utánuk nézek, hogy melyikről mi a vélemény. Az olcsóbb dolgokat nem gondolom ennyire át – sajnos!

11. Volt már rossz tapasztalatod drogériás biztonsági őrökkel?

Még nem, bár elég kellemetlen, hogy állandóan a nyomomban vannak mintha lopósnak tűnnék… :S

12. Ha egy dolgot megváltoztathatnál az arcodon, mi lenne az?

Most?! Az hogy ne legyen ilyen zsíros, problémás!

13. Annak érdekében, hogy sminkeket vásárolhass, le kell/kellett mondanod egy másik szenvedélyedről? (pl. cipők, könyvek, táskák)

Ami azt illeti akkor már inkább a cipőt, táskát, ruhát választom :$

14. Előfordult már veled, hogy a munkából/suliból hazatérve belenéztél a tükörbe és elborzadtál a látványtól?

Nem.

15. Sminktetoválás – megfordult már a fejedben?

Mivel a szemöldökömmel most eléggé nem vagyok kibékülve igen. A kozmetikusomnak is tetovált a szemöldöke és nagyon jól nézz ki! Gondolkodom én is rajta, de előtte megpróbálom rendbe hozni, ha nem sikerül akkor igen. De biztos, hogy oda megyek ahol ő is csináltatta, sőt: vele!

16. Elgondolkoztál már valaha azon, esetleg összeszámoltad valaha, hogy eddigi életed során összesen mennyi pénzt költöttél sminkcuccokra?

Neeeeeem! És ilyenre nem is fogok sort keríteni! :D

17. Vállalnád, hogy te készíted el a saját esküvői sminkedet a nagy napon?

Nem! Mindenképp szakemberre bíznám, persze előtte lenne próbasmink!

18. Félsz a szempilla göndörítőtől?

Nem :)

19. Ha egy őrült tudós azzal állna elő, hogy kifejleszt vagy továbbfejleszt bármit, amit szépségápolás témakörben kitalálsz, mit kérnél tőle?

Huha… Ez nehéz kérdés… Talán azt hogy találjon gyors megoldást a problémás, zsíros bőrre.

20. Szoktál másokat is sminkelni?

Igen, nővéremet és anyukámat :) Jó móka!

Én nagyon élvezem az ilyen kérdez-feleletekre a válaszolgatást :) Próbáljátok ki Ti is és linkeljétek be ide, kíváncsi lennék Ti milyen válaszokat adtok!

És íme egy kép rólam, mostanában (sajnos camos):




xoxo

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése