2011. február 5., szombat

Negatív élmény :(

Sziasztok!
Sok jót hallottam a Clinique arctisztító csomagáról, és tudtam, hogy lehet kapni kicsi kiszerelésbe, próba gyanánt. Én meg is vettem az egyiket, a Clinique ezt úgy csinálja, hogy 4 csoportba sorolja az arcbőr típusokat és így külön-külön meg lehet venni arra a bőr típusra Ő általuk ajánlott kis csomagot. Én úgy határoztam, hogy a 3-as csoportba tartozom. 2 500 Ft a Müllerben. Ez a csomag áll egy szappanból, egy tonicból és egy krémből. Nos nekem nem vált be. Nagy reményeim voltak vele kapcsolatban így hatalmasat csalódtam, többet megpróbálom nem bele élni magam ennyire valamibe. Jó-jó selymes lett tőle az arcom, de pattanásaim lettek (amik szerencsére nem nagyon szoktak lenni és most többes számban kellett írnom mert több is lett egyszerre). De továbbra is használtam... Kár. Elkezdet foltokban kiszárítani az arcbőröm. Na akkor süllyesztettem a fiók mélyére. Azóta sem használom. Lehet, hogy a 2-es csomagot kellett volna megvennem, de már biztos nem fogom. Nem adok ki megint ennyi pénzt egy csalódásért!




Most jöjjön ami nekem bevált :) A Clinique csomag előtt is ezt használtam és utána is. Ez a favoritom:
Arc tej: Garnier Essentials. 1 000 Ft a 200 ml-s. A sminkemet szoktam ezzel lemosni. Nagyon másra nem használom, tulajdonképpen nem is tudom ezen kívül mi másra lehetne (ha tudjátok komment...). Ez után én mindig használok tonicot mert én érzem a bőrömön ezt a krémet és nem tetszik.
Arc tonic: Garnier Essentials. 1 000 Ft a 200 ml-s. Nekem nagyon bevált. Főleg nyáron jó, mert ez egy frissítő arc tonic és tényleg érzem, ahogy felfrissül tőle az arcom. Ettől is selymes lesz az arcbőröm (igaz nem annyira mint a Clinique-től, de inkább leszek kevésbé selymes mint pattanásos). Én naponta 1x vagy 2x használom (reggel mindig, este amikor eszembe jut).
Arckrém: Garnier Essnetials (bojtorjánkivonattal) Az áráról nem tudok nyilatkozni, mert ajándékba kaptam. Én esténként szoktam használni, mert különben kizsírosodik tőle a bőröm, de este nagyon jó, hamar beszívja a bőröm és nem feszül annyira (leégés után egyenesen a mennyország).

Mindhárom termék normál, vegyes bőrre való. Tiszta szívvel ajánlom őket azoknak az olvasóimnak (jaj, de furi ezt leírni - jó értelemben) akiknek normál, vegyes bőrük van!

Ti milyen arcápolási termékeket használtok?
Valaki járt még úgy a Clinique-el ahogy én?
Garnier-ről mi a vélemény?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése