2011. február 22., kedd

Vélemény: MaxFactor Natural Minerals

Sziasztok!
Még régebben rendeltem ezt az alapozót a tesminked.hu-ról. Kipróbáltam és már meg van a véleményem. Nos alapozónak nem jó, szerintem nem fedd eléggé (amennyire én szeretném). De púdernek viszont tökéletes! Én a mindennapokban nem használok alapozót csak púdert. És ez arra tökéletes, jobban fedd azért mint egy sima púder, így látszik, hogy van rajtam valami, de épp elég. Tehát ha szeretnétek egy jó púdert, mert mondjuk Ti is a mindennapokban nem alkottok magatoknak tökéletes, több lépéses sminket akkor ezt meleg szívvel ajánlom!

Akkor most jöjjön ami nekem bevált :) Avon Habállagú Alapozó
Úgy tudom, hogy sajnos már nem lehet rendelni. Igaz a katalógust nem láttam, de Tatabányán az Avonos boltban kerestem és azt mondta az eladó, hogy nincs és, hogy egy ideje nem is lehet rendelni. Remélem ez csak egy átmeneti állapot! Mert ez az alapozó a mindenem. Régen vettem és sokat használtam! Nagyon szépen fedd, igazi porcelán baba arcot varázsol (a profil képemen is az van rajtam és szerintem nagyon szép tőle a bőröm).
Ti milyen alapozót használtok? Por, hab vagy krém állagút? 
Milyen márka a kedvencetek?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése