2011. február 10., csütörtök

Ruha összeállítások

Sziasztok!
Ma megosztok veletek néhány ruha összeállítást, amiket neten találtam és engem megfogtak. Remélem tetszeni fognak. Majdnem mindegyik képen van valami olyan ami nekem nem tetszik ezeket alá fogom írni.

1.
Itt a cipő nem tetszik nekem. Nem szeretem az ilyen cipőket, ha zárt lenne az eleje jobb lenne.
2.
Itt kivételesen minden tetszik :)
3.
Itt a szandál nem tetszik. Nem jönnek be nekem az ilyen stílusúak. egy magassarkú jobban állna ehhez a ruha összeállításhoz, szerintem.
4.
Ez egyszerűen mesés. Talán a nadrág nem jön be annyira, nekem ez nem elég csípő. Igen tudom, hogy már nem az a divat, de én sajnos megszoktam és nem tudom elviselni azokat a nadrágokat amik feljönnek a köldökömig.
5.
Nekem itt a lila táska lóg ki a képből. Egy kék, nagyobb táska itt jobb lenne.

Nektek mi a véleményetek ezekről a kombinációkról?
Tetszik nektek ez a stílus? Vagy esetleg más stílust részesítetek előnyben?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése