2011. május 26., csütörtök

Naptej, napolaj, napozás utáni krém, ajakápolók nyárra

Sziasztok!
Mivel itt a jó idő és a bőrünket védenünk kell a napsugárzással szemben (nem csak akkor, ha napozunk). Így most bemutatok nektek pár naptejet, napolajat, napozás utáni krémeket amiket én ajánlok. Ezek a krémek igaz, hogy nem olcsók de nem is a legdrágábbak. És szerintem elég sokáig jók, én ezeket a márkákat használom, szeretem és ajánlom!
Naptejek:





A fújós naptejeket én sokkal jobban szeretem :)
Napolajok:

 Egyik nyáron én is napolajat használtam. Nekem annyira nem jött be igaz, hogy jobban barnultam tőle, de mindig szivárgott belőle az olaj és mindent összekent és az üveg is olyan volt és csúszkált alig lehetett kinyitni meg stb szóval én ezt nem használok többet :D

Figyeljetek arra, hogy ha akár naptejet, akár napolajat használtok, hogy ha rá van írva a csomagolásra, hogy ne használja arcra akkor így is kell tenni! Igaz, ma már a legtöbbet lehet használni arcra is, de azért jobb előtte elolvasni.

Naptej arcra:
Napozás utáni krém, balzsam, testápoló:



Mindig használjatok napozás utáni krémet! Akkor is hogy ha nem égtetek le de ha mégis leégtetek akkor akár többször is bekenheted vele magad. Ezek a krémek segítenek, hogy a bőröd gyorsabban regenerálódjon. Ezeket a krémeket, mindig fürdés után (már mint amikor már haza értél és otthon fürödtél) használd, akkor is ha nincs ráírva.
Ajakápolók napozáshoz:


A szánk védelme is igen fontos! Ne maradjon ki!

Amit én használok:
:D Igen igen gyerekeknek való! :D És igen kék a színe!(már mint magának a krémnek) :D De annyira jó az illata és nem mellesleg olcsóbb mint a felnőtteknek való. Igaz az enyém nem 30 faktoros hanem csak 20, de nekem az is elég.

Mindig kend be magad ha tudod, hogy sokat tartózkodsz majd a napon illetve ha mondjuk strandra mentek vagy csak otthon kifekszel napozni, akkor legalább 30 perccel a tényleges napozás előtt kend be magad! A fej védelme is igen fontos és olyan jó kis kalapokat lehet már kapni :) Vigyázzatok magatokra és próbáljatok meg mindennél egészségesebben barnulni!

Ti oda figyeltek, hogy mindig használjatok naptejet, -olajat ha sokat vagytok a napon?
Milyen naptejet, -olajat használtok?

1 megjegyzés:

  1. szoktam hazsnálni naptejet, mert nagyon könnyen leég a bőröm. ajakra én nyáron is carmexet hazsnálok, abban van fényvédő is.

    VálaszTörlés