2011. augusztus 17., szerda

Bécs - Wien

Sziasztok!
A hétvégén Bécsben voltam. A nővéremmel kitaláltuk, hogy menjünk el a Bécsi vidámparkba és hogy többen menjünk, mert ugyebár úgy jobb a hangulat még hívtunk pár barátot. Így összesen 7en lettünk. Szombat reggel 9körül indultunk és rögtön a vidámparkba mentünk. Ott nem úgy van mint Magyarországon, hogy belépőt kell venned, hanem minden hintára külön jegyet kell venned a hinták olyan 2-5 Euro körül mozognak. Ott voltunk kb 6-ig aztán goo a szállás ott rendbe hoztuk magunkat és iszogattunk a hotel udvarán. Hamar lefeküdtünk mert azért a vidámpark eléggé leszívott minket :) Másnap mentünk város nézegetőbe. Ennél a programnál ketté váltunk mert mi nővéremmel és a völegényével meg akartuk nézni a Schönbrunn-i kastély. De végül csak a kertet néztük meg, mert akkora sor volt, hogy kb 3órát kellett volna várnunk míg bejutunk. De a kert nagyon szép volt! Utána csatlakoztunk a többiekhez ebédeltünk és elindultunk haza. Szerintem mindenki nagyon jól érezte magát :) Kitaláltuk, hogy jövőre Disneyland-be megyünk :)
Jöjjön néhány kép:




























A kis csapat :)

Ti jártatok már a Bécsi vidámparkban, Prater-ben?

xoxo

3 megjegyzés:

  1. dejóó, hogy ennyi képet tettél fel!! én is tervezgetem a vidámparkos kiruccanást, de mostmár biztosan menni akarok!! a kastély kertje is gyönyörűséges!

    VálaszTörlés
  2. Schönnbrunn de gyönyörű,én még csak télen voltam ott akkor is meseszép,de szeretném akkor is látni mikor csupa virágos a kert:)

    VálaszTörlés
  3. imádom a pratert. :) még nappal nem voltunk, de azt is tervezzük. :)

    VálaszTörlés