2011. augusztus 3., szerda

Egészséges papucs

Sziasztok!
Az utolsó Haul bejegyzésemben írtam nektek, hogy vásároltunk a Deichmann-ban, de azt most mutatom be nektek. Azért most mert véleményt is írok. Még pedig a "gördülő talpú" papucsról:

Imádom! Ez nem ugyanaz mint amit a TV-ben "reklámoznak". Anyukám vett egy ilyen Deichmann-osat, de valami eltörött benne, visszavittük és visszakaptuk az árát, mert nem volt abban a méretben. Anyukám ki akarta próbálni a TV-set is így elmentünk a Tatabányai boltjukba. Háááát Anyukám szerint a Deichmann-os jobb. Így ő is vett egy újat és én is kaptam egyet. Nekem bokasüllyedésem van így számomra külön jó ez a papucs. Szeretem! Eleinte elég furcsa volt, nem találtam benne az egyensúlyom, de most, hogy már hordom egy ideje nagyon örülök, hogy kaptam! :) Szóval akinek olyan állása van, hogy sokat kell állnia vagy valamilyen láb problémája van pl.: bokasüllyedés, lúdtalp. Akkor irány az egyik Deichmann és tessék venni! Igaz, hogy nem a legtrendibb, de inkább legyek egészséges mint tökéletesen trend követő. Különben is általában csak itthon hordom meg majd a munkahelyemen fogom illetve amikor jó idő van és kutyát sétáltatok :)
5 990 Ft

Hallottatok már erről a papucsról?
Esetleg van is valamelyikőtöknek? Mi a véleménye?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése