2012. január 3., kedd

Vélemények és egy kérdés

Sziasztok!
Most két termékről hoztam el nektek a véleményem. Még pedig:
1.) Lovely – Spectacular Me
Vastagító és hosszabbító szempillaspirál gumikefével
A Rossmann-ban vásároltam már egy jó ideje és ha jól emlékszem, olyan 800 Ft körül volt. A mindennapokra vettem ezt a szempillaspirált és mit ne mondjak, arra tökéletesen bevált! Én nem sminkelem magam túlságosan a hétköznapokban így nem is szeretem akkor a durvább szempillaspirálokat. Ez tökéletes számomra! :) Persze valószínűleg nem fogom kibírni, hogy ne egy másikat vegyek újabb próba gyanánt, de még nem keresgélek, mert elégedett vagyok! Tehát aki egy hétköznapi, nem túl feltűnő szempillaspirált szeretne, elég olcsón annak bátran ajánlom!


2.) Balea – Pórustisztító tapasz orr, homlok és áll környékére (6 db)
Ezt is már régebben vásároltam a DM-ben, az ára olyan 1 000 Ft körül volt?!
Nos, a vélemény amit láttam róla elég biztató volt. Nekem annyira nem tetszik… A hölgy, aki írta a véleményt írta, hogy ő a tapaszon is jól látja az eredményt. Én nem… :( Igaz – igaz tisztítja a bőröm, illetve, mintha összehúzná a pórusaimat,  de annyit nem ér, hogy ennyi pénzt ki adjak érte… Szóval nem fogom újra vásárolni!

Most pedig egy kérdéssel fordulok hozzátok, ugyanis van egy problémám. Mostanában feltűnt, hogy a szemem külső sarkánál a bőr piros. És nem tudom mitől illetve, hogy mit tegyek ellene… Esetleg valaki küzd még ilyen problémával vagy már talált is rá megoldást? Várom a tanácsokat!

Boldog, békés, eredményekben gazdag boldog új évet kívánok!
xoxo

2 megjegyzés:

  1. Valami irritáció okozhatja. Nekem is így kezdődött aztán egyik nap be is dagadt az alsó szemhéjam. A doktornőm írt fel egy szemcseppet azóta semmi gond vele. Nem használsz esetleg bármi újat amit előtte nem használtál? Azaz mielőtt kipirosodott.

    VálaszTörlés
  2. Nem használok semmi újat, legalábbis most nem jut eszembe... :S De akkor jobb, ha elmegyek bőrgyógyászatra. Örülök, hogy neked helyre jött :)

    VálaszTörlés