2011. december 31., szombat

Mit vegyek fel szilveszterre?


Sziasztok!
Ezt a bejegyzést már előbb el szerettem volna készíteni, de sajnos nem volt időm…
De aki esetleg még nem tudná, mit vegyen fel szilveszterre, vagy most indul vásárolgatni, annak szeretnék segíteni. Igaz én nem megyek sehova, nem szeretem a szilvesztert, sőt… És még nem is vagyok jól… De ez most mindegy! Rólatok van szó! :) Nos ez a szilveszter! Az év legnagyobb bulija! Igenis illik kicsípni magunkat! Szóval mindent bele csajok! Most semmi sem túlzás! Szeretnék nektek képekkel ihletet adni, akinek van rá szüksége. Én ha mennék valahova biztos valami elegáns rucit vennék fel, egy kicsit csillogósat :) 







Jó bulizást mindenkinek!
Ragyogjatok!
Sikerekben gazdag, boldog új évet kívánok minden kedves olvasómnak!

Puszi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése