2011. december 23., péntek

Szájfényeim

Sziasztok!
A ma szájfény gyűjteményemet hoztam el nektek mutatóba! Most, hogy így fényképezgettem őket meg próbálgattam… Azt hittem sokkal több van :D De mint így kiderült rúzsból több van. Nemsokára azokat is bemutatom majd nektek ;)
Most akkor essünk neki a szájfényeknek:



Balról jobbra haladva:
-          Avon – Color Trend – Read My Lips (Start Up Pink) 10ml – Ős régi… :( Már alig van benne (bár a képen nem így látszik)
-          Avon – Glazewear Extreme – Pink Shine 6ml
-          Avon – Cool Pout – Iced latte 7ml – Amióta meg van a Manhattan semmit nem használom, mert elvileg ez „hűsítős” de szerintem inkább csíp vagy én nem is tudom, de emiatt nem szeretem :(
-          Aden Cosmetics – 1-es színárnyalat – Ős régi, már a felírat is le van kopva :S
-          Manhattan – Water Flash Lipgloss – 59B-s színárnyalat 6,5ml
-          Manhattan – Water Flash Lipgloss – 53C- s színárnyalat 6,5ml
-          Lovely – Sex ont he Beach – Rózsaszín kupakos 9ml
-          Magic Visage 10ml

-          Golden Rose – Roll-on Lipgloss – Eper 3ml

Nos ennyi lenne :)
Nektek mennyi szájfényetek van?
Mennyi idő után váltok meg tőlük?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése