2011. december 26., hétfő

Karácsonyi kérdezz felelek

Csomagolópapír vagy ajándéktasak?
Attól függ mit kell becsomagolni :D De próbálok mindent inkább csomagolópapírba csomagolni :)

Igazi vagy műfenyő?
Csakis kizárólag IGAZI :)

Mikor díszíted fel a fát?
Mi idén 23-án díszítettük és ha jól emlékszem minden évben így van.

Mikor bontod le a fát?
Vízkeresztkor vagy a körül.

Szereted a tojáslikőrt?
Nem.

Kedvenc ajándékod amit gyerekként kaptál?
Hmmm egy távirányítós kisautó.

Van "Betlehemed"? 
Nincs.

Kinek a legnehezebb ajándékot venni?
Az Apukámnak.

Kinek a legkönnyebb ajándékot venni?
A nővéremnek.

Legrosszabb karácsonyi ajándékod?
Ilyenre nem emlékszem, szerintem nekem nem volt olyan, hogy nem örültem annak amit kaptam :)

Elektronikus vagy postai képeslap?
Postai.

Kedvenc karácsonyi film?
Szinte minden évben megnézzük családostul a Reszkessetek Betörök valamelyik részét :)

Mikor kezdesz vásárolni?
Én úgy csinálom ezt, hogy van egy kis füzetem és ha valamelyik szerettem elszólja magát, hogy – Jaj, de szeretnék egy ilyet… Vagy valami hasonlót én felírom. Ebből vásárolgatok karácsonykor, szülinapkor, névnapkor. De hogy pontosan mikor… Azt nem tudom, talán december eleje – november közepe.

Ajándékoztál már tovább karácsonyi ajándékot?
Nem.

Kedvenc karácsonyi étel?
A Kinderbueno szelet :$ Elég költséges süti így ezt általában csak karácsonykor csináljuk és anyukám tésztába csomagolt csirkemelle :)

Színes vagy sima fények?
Nekünk idén mind kettő van a fán.

Kedvenc karácsonyi dal?


Elutazol karácsonykor vagy otthon maradsz?
24-én szigorúan csak a család! Mindig mindenki itthon van és együtt vagyunk! 25 és 26-a a vendégek jönnek, mi megyünk időszaka.

Csillag vagy angyalka csúcsdíszed van? 
Sima csúcsdísz nem angyalka és nem is csillag.

Mikor nyitod ki az ajándékodat?
24-én délután vacsora előtt.

Legidegesítőbb dolog ebben az időszakban?
A vásárláskor a rengeteg ember és a hatalmas zaj, hogy még a saját gondolataid sem hallod. 

Akinek van kedve töltse ki! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése