2011. december 20., kedd

Oriflame Haul

Sziasztok!
Én régebben nagy Avonos voltam, de mostanában mindig Oriflame katalógus akad a kezembe és mindig találok benne valami jó kis dolgot amit meg akarok rendelni. Már a múltkori katalógusból és a mostaniból is rendeltem. Most ezeket szeretném nektek bemutatni. Előre elmondom, értek negatív élmények is…

Nos az első katalógusból ezt rendeltem:

Ez egy Mentás – Málnás csomag, amiben van: tusfürdő (250 ml), dezodor (50 ml) és egy szappan. Így akciósan voltak együtt 1 300 Ft. Szerintem megérte! Még csak a dezodort használom arról jó a véleményem és az illata is megnyerő, bár nyáron nem használnám :D

A második katalógusból ezeket rendeltem:


Arctisztító maszk (50 ml). Ebből a fajtából már van egy az a fehér teás és azzal meg vagyok elégedve. Most ezt is kipróbálom, remélem ezzel is így leszek! 600 Ft

Ajakbalzsam. Le volt akciózva, kíváncsi voltam, megvettem! Eddig annyit tudok róla, hogy mennyei illata van :) 800 Ft

Hajolaj. Ebből már rendeltem régebben és nagyon meg voltam vele elégedve! Most rögtön kettőt rendeltem! 149 Ft/db
Egyik negatívum!!! Két fajta volt a katalógusban, a másikból is rendeltem, de amikor írtam a rendelést feltűnt, hogy a kódjánál eggyel kevesebb szám szerepel. De azért felírtam… Hát naná, hogy nem kaptam :S Na majd legközelebb!


Szemceruza. Zöld, nem szeretem a zöldet, de ennek annyira tetszett a színe, meg gondoltam karácsonyra jó lesz :)
Itt is újabb negatívum!!! A második képen látható, hogy mennyire PICI. Akciósan volt 500 Ft.

Na és az egyik lehető legnagyobb negatívum! Ezt már korábban észleltem, hogy a termékre amit megrendelsz a katalógusból NINCS rá írva egy magyar betű se... Ez engem nagyon ki tud akasztani... Az arcmaszknál is azért írtam csak azt oda, hogy fehér teás, mert már nem is emlékszem, hogy mire jó... KIAKASZTÓ :( :(

 Ti vetetek valamit mostanában az Oriflame-ből?
Van valami termék, amit szerintetek mindenképp próbáljak ki?

xoxo

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése