2012. február 2., csütörtök

Krémpirosító - házilag


Sziasztok!
Ma egy kis trükkel jöttem hozzátok :) Még pedig, már elég régóta össze van törve a kedvenc pirosítóm és úgy sajnáltam :( Amikor megvettem a Vaseline-met elhatároztam, hogy a kettőből csinálok is majd egy krémpirosítót. Most pedig adott hozzá egy üres krémes tégelyem is :)
Tehát akkor essünk is neki!
Mi kell hozzá?
- Egy pirosító
- Vaseline
- Egy tégely
- Kanál
- Papír
- Valami amivel porrá tudod törni a pirosítót, nálam ez most a húsklopfoló lett :D

Első teendőnk alaposan kimosni a tégelyt amibe kerül majd az újdonsült pirosítónk!
Második lépés összetörni a - nálam már eleve összetört - pirosítót. Alaposan, porrá!
 Majd óvatosan beleszórjuk a tégelyünkbe és hozzáadunk annyi Vaseline-t amennyit felvesz.
És most már csak jóóóó alaposan össze kell keverni! :)
Kíváncsi vagyok, hogy fog "működni". A mai sminkemhez biztos, hogy ezt fogom használni :)
Ti csináltatok már így krémpirosítót?

 Miközben csináltam arra gondoltam, hogy ezzel a technikával lehetne csinálni még szemhéjpúder alapot is. Azt is ki fogom próbálni, ha lesz üres tégelyem :)

xoxo

4 megjegyzés:

  1. Én még nem csináltam :) de láttam már pár helyen :$ egyszer tuti ki fogom próbálni :)

    VálaszTörlés
  2. Ez nagyon jóó, én is régóta szeretnék már ilyet csinálni. Most van is hozzá por pirosítóm. Biztosan kipróbálom! :)

    VálaszTörlés
  3. Ez nagyon jóó, én is régóta szeretnék ilyet csinálni. Most van is hozzá por pirosítóm, biztosan kipróbálom. :):)

    VálaszTörlés
  4. Ha kipróbáltátok mindenképp szóljatok! :) Egy hátránya van... Hogy "ragacsos" marad tőle az arcom, de én ezt egy fixáló púderrel kiküszöböltem és a színe is meg maradt! Szóval szerintem teljesen megéri :) Annyira szép színe van... Ahhhh :)

    VálaszTörlés