2012. február 13., hétfő

Rossmann Essence Akció - Én is betértem


Sziasztok!
Ne haragudjatok, hogy kicsit eltűntem, de betegeskedem :S Még most sem vagyok a legjobban…
Most egy régebbi vásárolgatás eredményeit szeretném nektek megmutatni :) Még pedig ismét egy Rossmann-os vásárlás szerzeményeit!
Vágjunk is bele:

Neutrogena Ajakápoló 400 Ft

Essence Szemhéjtus 400 Ft Ideje volt az Avonosat leváltani :)


Essence Gél állagú szemhéjtus a mára már hírhedt zöld színű. Valami álom szép :) 290 Ft Naná, hogy valaki már belemászott…. :S

Essence Ajakápoló balzsam 290 Ft

Essence Stay With Me szájfény 290 Ft Meglepő az aplikátora, nem vagyok vele kibékülve


L’Oréal Tonik 1 400 Ft Próbáltam egy olyat venni ami a Nivea és a Neutrogena között van (Nivea gyengébb Neutrogena erősebb)

Ti miket vásárolgattatok mostanában?

xoxo
Nemsokára érkezem a nyeremény játékkal csak még gondolkodom, hogy mi hogy legyen :$
A szavazás lezáródott és 3 nyertes lesz!

És készülök egy meglepetéssel is :P

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése