2012. március 5., hétfő

Köröm I.

Sziasztok!

Ma elhoztam nektek az első körmös bejegyzésem... 
Gondolom a képen már látjátok, hogy nincs műkörmöm. És jön a - jogos - kérdés: Miért nincs nekem műkörmöm, amikor körmös vagyok?! Nos ez azért van, mert csak a bal kezemet tudom megcsinálni... Erre már volt is példa, de amikor már lenőtt, akkor nem volt a kedvem lereszelni és gondoltam - én lüke -, hogy lefeszegetem őket, sőt - én még lükébb - meg is tettem!!!!! ÁÁÁááááá! Ilyet lányok ne csináljatok! Most olyan kis gyengék a bal kezemen a körmök, hogy állandóan beszakadoznak így nem tudok rájuk építeni :'( 
De majd fogok! És ha szeretnétek azt is megmutatom!
Nos akkor jöjjenek a képek:

 Alaplakk:
Crystal Nails - 2 in 1 Alap- és fedőlakk
A színes lakkok:
Manhattan -Lotus Effect 110D
 Brillante - 04
És végül, de nem utolsó sorban hoztam nektek egy REMEK körömlakklemosót
Tátááááááááám:
Cien (Lidl) - Acetonmentes körömlakklemosó


Vélemény?
Ti inkább műkörmösök vagytok vagy lakkosok?

xoxo

3 megjegyzés:

  1. lakkos szoktam lenni:) tetszik pár műköröm, de sajna hamar megunnám:D meg mi lenne a 40 lakkommal?:D

    VálaszTörlés
  2. Hát már volt műkörmöm, 1 hét után látványosan lenőtt, utánna nem is mentem töltetni. Azóta inkább lakkozok és növesztem a sajátjaimat :)

    VálaszTörlés
  3. Én a lakkosok csoportjába tartozom,sosem volt műkörmöm de nem is lesz:))Szeretek babrálni a körmeimmel:))

    VálaszTörlés