2012. március 13., kedd

A méret...

Sziasztok!

Ma egy nem hétköznapi témával jövök hozzátok. Mondhatni, hogy kínos már-már ez a téma. De szerintem lényeges! Mert - sajnos - sok lánynak emiatt szerintem önbizalom hiánya van. Nem másról beszélek most mint a cici méretről. Igen igen... A kicsi cicis hölgyek is nyugodtan hordhatnak mélyen dekoltált fölsőt vagy más módszerrel emelhetik ki melleiket. Emiatt ne érezzétek magatokat kellemetlenül, ne feszengjetek! És mivel sem bizonyíthatom jobban, hogy erre tényleg nincs okotok, mint a sztárokkal! Hoztam nektek pár képet különböző sztárokról, kik kis mell mérettel rendelkeznek és így boldogok! Megtehetnék, hogy kés alá fekszenek és mellnagyobbításra adják a fejüket de nem teszik! És szerintem jól teszik! Így is nagyon nőiesek és csinosak!
Nekem átlagosnak mondható mellem méretem van, de én teljesen meg vagyok vele elégedve. 
Ha esetleg nektek valamilyen problémátok van a mell méretetekkel (kicsinek tartjátok) először próbáljatok meg különböző fazonú melltartókkal "csalni", ne rögtön a késre gondoljatok!
Jöjjenek is a képek:
 Gwyneth Paltrow
 Kate Bosworth
 Kate Hudson
 Kristen Stewart
 Mila Kunis
Zooey Deschanel

 Nektek mi erről a témáról a véleményetek?

xoxo


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése