2013. február 6., szerda

2013 Január képekben

Sziasztok!

Sajnos januárban nem tudtam annyi képet készíteni mint amennyit szerettem volna, remélem azért ennek a pár képnek is örültök. Februárban igyekszem többet csinálni! :)













 Igen igen :$ Ez az aminek tűnik, gyarapodunk :)





Nektek hogy telt az év első hónapja?

xoxo


Ui.: Kérlek Titeket amennyiben módotokban áll segítsetek nekem és a kiskutyámnak hogy nyerjünk és részt vehessen a kicsi Sophie-m a Fressnapf 2014-es naptárában.
Ha szeretnétek szavazni a magyarországi kutyák között keressétek a Sophie nevet és ezt a képet:

Köszönjük!

2 megjegyzés:

  1. Nagyon szeretem a Manhattan lakkokat! Nemrég az egyik DM- ben oylan akció volt, hogyha veszel egy Lotus Effect lakkot akkor a másik 1 forintért a tied. :-) Ha jól látom akkor én is ugyanezeket a színeket választottam! :-)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó képek. Mindig megéhezem ha nézem a blogod :))

    VálaszTörlés