2013. február 23., szombat

Az arcom mostani állapota

Sziasztok!

Ma egy régebbi témához kanyarodom vissza, ahhoz amiben az arcomról írtam nektek. Az utolsó bejegyzésben megírtam, hogy újra elkezdtem szedni a régi  fogamzásgátlóm, reménykedtem, hogy ez már tényleg segít.
És nagy örömömre így is lett :)
Az arcom napról napra szebb és sokkal jobban is érzem így magam a bőrömben!
Örülök, hogy nem valamilyen gyógyszer mellett döntöttem! Jó persze a fogamzásgátló is gyógyszer, de nincsenek olyan erőteljes mellékhatásai mint azoknak a gyógyszereknek amiket javasoltak nekem. Persze köszönöm nekik! Nagyon aranyosak voltak, hogy segíteni próbáltak de számomra ijesztő volt, hogy milyen kockázattal jár.
Nos tehát most szedem a gyógyszerem és örülök. Jelenleg már nincs is pattanásom csak a régebbiek nyomai éktelenkednek az arcomon. De ezek is szépen halványodnak, illetve sminkkel szinte 100%osan el tudom rejteni őket.
Azt veszem észre magamon, hogy sokkal mosolygósabb vagyok visszatért az önbizalmam. Igazából meg is lepődtem, hogy mennyire rám nyomta a bélyegét az arcom állapota. Jó mindenki látta rajtam, hogy valami nem stimmel az arcommal de még látható is volt rajtam, az hogy ezzel én is tisztában vagyok és bánt a dolog.

Most az arcomra a Clinique kis csomagját használom, ami az utolsó Pixiboxban volt. Erről majd lesz vélemény is de aki kíváncsi, hogy melyik is az itt megtekintheti!

Nos de amit még meg kell említenem, hogy mi is tetszett nagyon az arcomnak amíg olyan csúnya gyulladt volt??? A kamilla tea! Igen igen! Csodákra képes! Én úgy alkalmaztam, hogy egy félbögre vízbe 2 tea filtert tettem (persze természetes eredetű legyen) hagytam jól kiázni és amikor kellemes melegre hűlt akkor WC papírt áztattam bele (nekem jobban bevált mint a sima zsebkendő) és az arcomra tettem és jó negyedórát rajta hagytam utána nem mostam le (szóval ezt esténként alkalmaztam). Az arcom igazán hálás volt érte így ha tehettem naponta alkalmaztam. Ezt én próbának ajánlom azoknak akik olyasmi állapottal küzdenek mint amivel én is küzdöttem. Remélem segít!

Illetve aki úgy van ahogy én voltam, hogy fél a komolyabb gyógyszerek mellékhatásaitól az keresse fel a nőgyógyászát és kérje ki a véleményét!

És én mindenkinek azt tanácsolom akiknek pattanásos a bőre, az ne adja fel keresse a megoldást, mert biztos vagyok benne, hogy előbb-utóbb rátalál a számára tökéletes megoldásra!

Hajrá csajok!

xoxo

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése