2013. február 11., hétfő

III. PIXIBOX

Sziasztok!

Aki követ facebook-on az tudja, hogy a mániám lett a PIXIBOX és hogy minden dobozt akarok. Persze a 3.ről sem maradhattam le :) És ma meg is érkezett szóval hivatalos már a dolog :)

Nos akkor nézzük, hogy mit is rejtett számunkra ez a dobozka!
A dobozka most kicsit Valentin-naposra készült, halvány rózsaszín lett a színe és szívecske is található rajta, valamint az üdvözlő lapon Boldog Valentin-napot kívánnak nekünk, aranyosak! Köszönjük!



Clinique - Anti-Blemish Solutions Clear Skin Rendszer (neszeszerben)
Tisztító szappan arcra és testre (15g)
Exfóliáló tonik (15ml)
Gyengéd hidratáló (7ml)

 L'Occitane - Shea Vajas Lábkrém (10ml)

 Lancome - Bi-facil kétfázisú sminklemosó (15ml)

 BeYu - Nail Lacquer körömlakk 216-os árnyalat (teljes értékű termék 8ml)

 Yves Saint Laurent - Manifesto parfüm (1,5ml)

 Olay - Total Effects 7 in 1 nappali arcápoló (15ml)


 Lancome 5 000 Ft értékű sminktanácsadáshoz kupon
Én mindenképp megpróbálok elmenni :)

20%-os kupon az előző Pixibox-ban található Travalo megvásárlásához

És a vemhes kisasszonyom aki mindent felügyelt amit csináltam :) <3

Készítettem nektek egy videot is erről a Pixibox-ról:

xoxo


Kérlek Titeket segítsetek és szavazzatok a kutyusomra, Sophie-ra. Köszönjük!

5 megjegyzés:

  1. Sophie babákat vár?? Gratulálok! :)
    Mikor érkeznek?

    VálaszTörlés
  2. Igen igen :) Köszönjük! Hónap végére várjuk őket! :)

    VálaszTörlés
  3. De jó!!! Majd sok-sok képet!:)))

    VálaszTörlés
  4. Szia!

    Én is megakartam rendelni a dobozt, de már kifogyott. Most h. látom a tartalmát, már nem zavar.
    Lábkrém nekem nem kell, illatmintát adnak ingyen egy nagyobb drogériában. A lakk színe van akinek tetszik, van akinek nem. Aki nem pattanásos a Clinique mintákkal se tud mit kezdeni (nekem volt ebből a termékcsaládból habzó lemosóm, de nem jött be). A sminklemosó 15 ml, kipróbálni jó, de nem tart soká. Az Olay krém meg nem jó mindenki bőrtípusára.
    Szerettek volna nagyot alkotni, de én örülök h. ebből a dobozból nem jutott, 4 ezerért már veszek hasznosabb dolgokat. A legközelebbit nem tudom megrendelem-e, még meglátom milyen cégek csatlakoznak a pixiboxhoz.

    VálaszTörlés
  5. Én is megrendeltem de szerintem se ért 4000Ft az ami benne van :S tapasztalatnak jó volt..... :(

    VálaszTörlés