2011. szeptember 27., kedd

A hét főbűn

Sziasztok!
Zitu hívott meg ebbe a "játékba". Ezúton is nagyon szépen köszönöm! Igazán élveztem a kérdésekre válaszolgatást :)


1.Fösvénység - Mi volt a legolcsóbb beauty/sminkterméked? – Hmmm hát ez egy jó kérdés… Szerintem amiket az Euros boltban vettem, pl a púderem 290 Ft

2.Harag - Melyik sminktermék okozta neked a legtöbb bosszúságot? – Szemhéjtus!! Már van az Avonos gélállagú azzal már nagyjából olyanra sikeredik amilyet én szeretnék, de az ecsetes – folyóssal még sajnos nem… :(

 3.Torkosság - Melyik kozmetikumodnak/sminktermékednek van a legjobb íze? – Nem vagyok az a „nyalakodós” típus. De van egy régi Avonos szájfényem annak fini az íze. 

4.Restség - Melyik sminkterméket / mozzanatot hagyod ki legtöbbször lustaságból? – Én a mindennapokban nem használok alapozót így szerintem azt :D

 5.Bujaság - Melyik beauty termék teszi számodra még vonzóbbá a másik nemet? – A parfüm :)
 
6.Irigység - Melyik sminkterméket ajándékoznád magadnak legszívesebben? – Van néhány MAC termék amire fáj a fogam, de a Coastal Scents palettára is már vágyom egy ideje :)

7.Kevélység - Melyik sminkterméktől érzed magad a legmagabiztosabbnak? Talán az alapozó & púder együtt, mert akkor szép, egyenletes lesz a bőröm, de a púder a minimum!


Szerintem minden blogger töltse ki :)
xoxo

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése