2011. szeptember 15., csütörtök

A tökéletes arctisztító kendő

Sziasztok!
Még régebben vásároltam a Lidl-ben egy arctisztító kendőt, de nem fűztem hozzá sok reményt ezért is nem mutattam be nektek akkor. De szerencsére nagyot csalódtam! És megtaláltam a számomra tökéletes arctisztító kendőt :)
Beauty Iseree - Nedves arctisztító kendő (25 db)
Nos akkor jöjjön a beszámoló. A csomagolása szerintem átlagos. Szerencsére jól záródik (valamelyeknél annyira utálom, hogy nem ragad rendesen vissza és kiszárad :( ). 25 db van egy csomagban és 500 Ft körül mozog az ára, szerintem teljesen megéri. Az illata szerintem igen kellemes, engem valamennyire a kis babák jellegzetes baba illatára emlékeztet :) A kendő is puha és jól át van itatva a lötyivel. A smink eltávolítására meglepően alkalmas 1-2 kendővel szinte 100%-osan el lehet távolítani a sminket. De én akkor is szoktam használni, ha mondjuk megizzadok és áttörlöm vele az arcom, igazán felfrissítő érzés! Ami miatt ez lett számomra a tökéletes arctisztító kendő az, hogy nem hagy olajos-zsíros érzetet az arcon!!! Számomra ez nagyon fontos!
Szerintem egy próbát mindenkinek megér, főleg 500 Ft-ért!
Én biztos, hogy újra vásárolom! És lehet kipróbálok több ilyen márkájú terméket :)

Ti szoktatok a Lidl-ben ilyesmi termékeket vásárolni?

xoxo

1 megjegyzés:

  1. Múltkor vettem én is:D kb 2 hónapja.. saccra.. én a kék színűt vettem.. jó volt mert a sminket könnyebben le tudtam vele szedni mint bármi mással viszont nekem az ilyen alapozó korrektort nem szedte le, tehát azt le kellett lemosóval mosnom^^" de szemsminket azt szépen lehozza:D majd még veszek lehet nekem bevált:D

    VálaszTörlés