2011. szeptember 21., szerda

Rossmann Haul

Sziasztok!
Tegnap beugrottam a Rossmann-ba ugyanis kifogytam pár dologból. De naná, hogy vettem felesleges dolgot is :S Na de mindegy, hisz olcsó volt :D
Nos akkor jöjjenek a képek:

 Az a Garnier amit most (még) használok, szerintem kb semmit nem ér a Gliss Kur-okat sokkal jobban szeretem! :) 
Gliss Kur - Hair Repair (fekete) 1 399 Ft 200 ml
Már nagyon várom, hogy kipróbálhassam! 
A sampont is meg szerettem volna venni, de az sajnos nem volt :(
 A szokásos samponom :) 
Syoss - Korpásodás elleni (tudtom szerint még mindig csak a Rossmann-ban kapható)
999 Ft 500 ml
 Mivel jön a tél nem kell már az erősebb (nyári) tonik ami nekem a Neutrogena. Már éreztem is a bőrömön, hogy ez erős. Ilyenkor már több hidratálásra vágyik a bőröm!
Nivea - Visage Frissítő arctonik vitamin és lótuszvirág-kivonattal
1 099 Ft 200 ml
 Ez volt valamennyire felesleges, mert múltkor összetörtem a pirosítóm (de még használható) és van egy másik de az eléggé csillámos, így annyira nem is volt felesleges :) 
Lovely - Sunny Blusher Ásványi pirosító (Red Dance színben)
434 Ft 3,7g
 Már eléggé fogyóban van a Rimmel szempillaspirálom (szerencsére) így vettem egy másikat a "mindennapokra". Nagyon kíváncsi vagyok, hogy mire lesz képes. Mivel olcsó volt így nem várok tőle sokat és így nem is tudok csalódni mint a Rimmel-nél...
Lovely - Spectacular Me (vastagító és hosszabbító - ilyenről még nem is hallottam :D)
449 Ft 8ml
Volt egy másik Lovely szempillaspirál is, de ennek gumi keféje van így e mellett döntöttem, nekem ezek valamiért jobban beválnak.

Ti vásárolgattatok mostanában? Mit?

5 megjegyzés:

  1. kíváncsi vagyok arra a spirálra nagyon, majd írj róla véleményt :))

    VálaszTörlés
  2. Nekem ez a fekete Gliss Kur család nagyon nem jött be,egypár használat után annyira elkezdett zsírosodni tőle a hajam:S Kiváncsi vagyok neked bejön-e!Majd írj róla!

    VálaszTörlés
  3. Júúj Zitu, most kicsit megijesztettél :( remélem nekem tényleg beválik :) majd jön róla vélemény! Viki: A szempillaspirált ma kipróbáltam és kellemesen csalódtam benne, de majd jön bővebb vélemény :)

    VálaszTörlés
  4. én is syoss sampont használok, kedvenc<3 és képzeld múltkor úgy jártam, hogy vettem én is Gliss kur-t tudod olyan kétfázisút, töredezett hajvégre, meg könnyebb kifésülés, stb. nah de le volt árazva 799 Ft.-ra , de véletlenül:D de mivel úgy vittem oda a pénztárhoz hogy annyi van kiírva( pénztáros meg 1499 ft.-ot kért ) de oda kellett adnia 799 Ft.-ért mert van vmi ilyen törvény:D szóval jól jártam:D

    VálaszTörlés
  5. Igen van egy ilyen törvényt! Jól jártál! :)

    VálaszTörlés