2011. szeptember 5., hétfő

Szemhéjpúderek 1 felvonás

Sziasztok!
Most a szemhéjpúdereim első felét mutatom be nektek. 
 Az összes
 Manhattan - Eyeshadow 57C

 Golden Rose - Silky Rouch Eyeshadow 15

 Lemax - Szemfesték (színkód nincs)

 Golden Rose - Profession Palette Eyeshadow 102

 Golden Rose - Wet & Dry Eyeshadow 01

 Egy újsághoz volt ajándék, de meglepően jók a színei :)
Shine 3-Color Eyeshadow 03

 Ruby Rose - Szemhéjpúder és arcpirosító 02



Szeretnétek, hogy legyenek sminkes posztok?

Nektek mennyi szemhéjpúderetek van?

xoxo

4 megjegyzés:

  1. mindenféleképp szeretnék ,mondjuk azzal a Shine 3-mmal :)

    VálaszTörlés
  2. hát van pár :D még nem számoltam meg őket, az első manhattan nekem is meg van :) Imááádom <3 persze legyen smink !! :D

    VálaszTörlés
  3. Személy szerint egy tonna szemhéj festékem van, még egy 80x as szines paletta is,de egyik sem tartalmaz annyi pigmentet,amitől élénk a szín, ez az én bajom. Találtam úgyan pigment gazdag szemhéjfestéket,de 7ezertől indul/darab ára:S

    VálaszTörlés
  4. Evelin, akkor én neked azt ajánlom, hogy keresd ezeket a szemhéjpúdereket! Érdekes, hogy ezek az olcsóbbak és sajnos "málnak" vagy nem tudom, hogy fogalmazzam meg porzódnak?? De mégis nagyon pigmentáltak és nem is kell 5x belenyúlni az ecsettel, tehát az ajánlatom: Golden Rose - Wet & Dry Eyeshadow 01 valamint: Ruby Rose - Szemhéjpúder és arcpirosító 02
    Remélem valamelyik beválik! :)

    VálaszTörlés