2012. május 18., péntek

Az a fránya tusvonal...

Sziasztok!

Most egy öröm hírrel érkeztem hozzátok. Még pedig, hogy megtaláltam a számomra tökéletes szemhéj tust :) :) :) :) Tehát aki még keresgél. Annak ajánlom kipróbálásra!
Nos de kezdjük az elején. 
Nekem most per pill három szemhéjtusom van.
1.)
Nos azért ő került a legelső helyre, mert vele vagyok a legkevésbé megelégedve... :(
Ő az Avon - Extra Lasting Tus (black színben).
Nos nekem már a fekete szín meghatározással problémáim akadnak... Inkább mondanám sötét szürkének. A tartóssága max 2-3 óra. Szóval... Nem szeretem. Nem fogom újra vásárolni!

2.)
Ő a második: Essence - Gel Eyeliner (04 I Love NYC). Vele meg-meg vagyok elégedve... De nem az igazi. Sokan mondták, hogy mennyire jó. Ezért is vásároltam meg. Örülök, hogy akciósan vettem meg! Nekem nem jön be ez a tégelyes változat... A színe tényleg mesés, különleges. A tartósságával sincs problémám. De a felvitele... Számomra szörnyű... P*csölös. Emiatt nem használom túl sűrűn.

3.)
Igen igen :) :) Ő az én mese tusom! :) A becses neve pedig nem más mint: Essence - Liquid Eyeliner 
Egyszerűen imádom. Pik-pak kész vagyok vele. A tartóssága egész napos. Könnyű vele dolgozni. Ha vastagabb ha vékonyabb vonalat szeretnél, mind kettőt könnyedén el tudod vele készíteni. Egyszerűen szeretem! Ha lenne több színben megvásárolnám őket! Ajánlom! Az ára is kedvező, bár most nem emlékszem pontosan rá... :( De ő a legolcsóbb ha nem vesszük, hogy a másik Essence-set akciósan vásároltam.
Ahhhh :) <3


És most jöjjön pár tipp a tusvonalakra:
Ti melyiket kedvelitek a legjobban?
Melyiket szoktátok magatokon alkalmazni?
Én általában az Índico-t
De a Pin Up-ossal is fogok próbálkozni :P Csak sosem sikerül egyformára :(

Nektek mi a kedvenc szemhéjtusotok?
Van valami tippetek számomra, hogyan varázsoljam őket kb egyformára?

xoxo

1 megjegyzés: