2012. május 28., hétfő

Mit kezdjünk a zsíros hajjal?

Sziasztok!

Rögtön bele is vágnék a mai témában. Mely mint a címből kiderült a zsíros hajról fog szólni. Nos én általában 4naponta mosok hajat (ha itthon vagyok és nem megyek sehova próbálom húzni halasztani a dolgot). 
Nekem (sajnos) zsíros és korpás hajam van... Remek mi?!
Sok sok sampont kipróbáltam, pár be is vált, de egy idő után megszokja a hajam és akkor váltanom kell.
Nos én mostanában elkezdtem használni a Syoss - Száraz samponját:
Euros boltban vegyétek, ott a legolcsóbb!

Annyit mondanék hozzá, hogy én nem szoktam használata után megfésülni hanem hajszárítóval fújom ki belőle a látható szemcséket, így sokkal jobb lesz az eredmény.
De persze ezzel is csak 1 max 2napot lehet nyerni.
Ilyenkor próbálok valami olyasmi frizurát varázsolni, amin nem annyira feltűnő, hogy már rám férne egy hajmosás.

1.) A kicsit kócos, szertelen hajfonat az egyik legtökéletesebb frizura akkor, ha leplezni akarjuk, hogy egy ideje nem mostunk hajat. 

2.) Ha zsíros a hajunk, felejtsük el a fésűt, mivel a fésülködés a fejbőrön és a hajtöveknél felgyülemlett faggyút szétteríti a haj egész hosszán, ami csak ront a helyzeten.

3.) A hullámok is jobban tartanak zsíros hajban, mint frissen mosottban. Formázás előtt kerüljön hajlakk a tincsekre, amelyeket aztán hajsütővassal varázsoljunk hullámossá vagy göndörré.

Ti hány naponta mostok hajat?
Használtok száraz sampont?
Milyen frizurát készítetek ha már rátok fér a hajmosás?

xoxo

2 megjegyzés:

  1. Én 5 - 6 naponta mosok hajat, és ha kezd zsírossá válni, akkor összegumizom, úgy nem feltűnő... de ha máe nagyon vészes, akkor megmosom :)

    VálaszTörlés
  2. én a legjobb tanácsot akkor kaptam, amikor azt mondta bőrgyógyász, hogy ne használjak zsíros hajra való sampont, mert az lehúzza a természetesen olajokat és meg több olaj termelésére ingerli a fejbőrt....normál hajra való sampont, hígítva ez volt a javaslat, ez akkor kb 2 hét alatt rendbe hozta az akkor zsíros hajamat és azóta sincs vele ilyen jellegű problémám ..... a száraz sampon meg off listára került nálam, mert borzasztóan eltömíti a fejbőrt!!! ....én kb 3-4 naponta mosok hajat, nem szokott szörnyen kinézni, így max egy sima copfba fogom össze, elképzelhetetlennek tartom, hogy a koszos hajamba belesüssem, beleformázzam a koszt! napközben copf, este hajmosás!

    VálaszTörlés