2012. május 21., hétfő

Violent Lips

Sziasztok!

Ma egy igazán új, friss témával jöttem hozzátok.
Mint nem rég megtudtam már itt Magyarországon is lehet kapni ezeket az ajakmintákat (?).
Nos hát.... Elég kényelmetlenül érezem most magam... Mert nem akarom leszólni, mert nekem ugyanis egyáltalán nem tetszik... De persze a merészebbek bátran próbálgassák! Én biztos nem fogom! :D
Facebook-on volt egy ilyesmi szöveg egy ilyen képhez:
- Hogy nézek ki?
- Mint aki lesz*pott egy leopárdot!
Szóval ennyit az én véleményemről. Ha nem tudok semmi jót mondani akkor inkább nem mondok semmit. Senkit nem szeretnék megbántani!

Mint megtudtam Kim Kardashian és Kelly Rowland is használja ezeket a termékeket. Tehát biztos sok embernek tetszik és fogja is használni.

Nektek mi erről a véleményetek? Engem nagyon érdekelne!

Íme még pár kép:







2 megjegyzés:

  1. szerintem én se fogok pénz adni érte.. :)

    VálaszTörlés
  2. Nekem ezek a leopárdos rikítósok nem tetszenek, de az a pöttyöst az elején, meg a pink csillogóst (utolsó előtti) egy fotózkodás erejéig lehet, hogy felvenném :)

    VálaszTörlés