2012. június 24., vasárnap

25. hetem képekben

Sziasztok!

Jöjjön ez a hetem:
A reggelizés nagyon fontos, és nekem nem megy a nap kávé nélkül!
 Ki gondolta volna?! Vásárolgatás...
Vissza kell fognom magam!

 Róla lesz külön bejegyzés!! ˇ
 A Baby nem igazán bírta a hirtelen jött meleget :)
 Egészségesen barna rizzsel!
 Na ez már annyira nem fogyókúrás... :$
 Koszorúslányok... Nekem nem jött be, azonban megnéztem még a Hófehér és a vadász-t, na az már valami! :)
 Epres-vaníliás pudingot mindenkinek! Imádom ezt a formacsinálós cuccot, olyan kis gusza lesz tőle :P
 Virágot minden lánynak a szobájába! Én imádom őket! :$ Amikor ilyen virágos jó idő van mindig van a szobámban! (a kupis szobám nem kell nézni, bocsi :$)
 De ez csak 1 500 Ft volt!
 Pancsi-pancsi
 És egy Outfit:




A szemöldökömre rá fér már egy rendes kozmetikus :$

Boleró: H & M
Top: C & A
Nadrág: Orsay
Nyaklánc: Tally Weil
És az a nude topánka volt rajtam, feljebbről (ami tőri a lábim :(

Nektek hogy telt a hetetek?
Milyen filmet néztetek meg mostanában amit ajánlanátok nekem?

xoxo

1 megjegyzés: