2012. június 24., vasárnap

Bikini választás

Sziasztok!

Mivel itt a nyár és új bikinire van szükségem. Elkezdtem neten nézelődni, hogy milyet is kellene vennem magamnak, mivel még messze állok az álom alaktól :( 
Találtam egy nagyon jó kis segítséget, melyet most megosztok veletek!
Vágjunk is bele:

Kis mellek: Ezeknek a hölgyeknek a háromszög alakú illetve a pánt nélküli bikiniket ajánlják. Merész színekben, mintákban, akár fodrokkal!

(Nem csak azért mert Vámpírnaplók!)

Nagy mellekre: Nos itt a tartás a lényeg, így a pánt nélküli bikini felsőket nem ajánlják illetve válasszanak a hölgyek olyan pántos bikinit melyeknek a pántja vastagabb így a tartása is erősebb/előnyösebb. Ebben én is egyet értek, pedig nem mondanám nagyoknak a melleimet. Itt már a mintákkal is csínnyán kell bánni, a fodrokat pedig el kell felejteni.



Kerekded alakra: Én azt hiszem ide tartozom... :) :S Itt az a lényeg, hogy a bikini mindenképp a mi méretünk legyen. Így érdemes olyan üzletet keresni, ahol külön tudjuk meg venni az alsó és felső részt. Itt fontos még, hogy az alsó része rendesen idomuljon a csípőnkhöz, illetve, hogy a felső rész inkább nyakbakötös legyen. Érdemes egyszerű, letisztult formájú, mintájú bikinit választani. A fodrok itt sem ajánlottak.



Körte alakra: Itt az a tanácsot kapjuk, hogy válasszunk különböző színű / mintájú felsőt és alsót. Persze az alsó rész legyen fekete vagy valami sötétebb színű és visszafogottabb. Így figyelem a testünk felső részére irányul. 


Mit ne mondjak eléggé ki akadtam miközben interneten keresgéltem a különböző alkatokra való bikiniket. Mindenhol vékony lányok voltak! Én persze őket nem akarom bántani. De valljuk be a világon jóval több a "normál" testalkatú nő mint a vékonyak! Több figyelmet kellene fordítani a ducibb, kerekebb hölgyekre!

Úgy érzem elég nagy kihívás lesz találni számomra valami elfogadható bikinit :S

Nektek mi erről a véleményetek?
Mi alapján választotok bikinit? 
Mit ajánlotok hova menjek bikiniért?

xoxo

2 megjegyzés:

  1. Én az F&F-nél láttam szépeket, tervezek is egy feketére beruházni:)

    VálaszTörlés
  2. Tesco, ha olcsót szeretnél. CundA még esetleg. A Women's Secretben leárazás van már sztem.Én a Calzedoniaban szoktam venni a fürdőruhát, ott viszont nagyjából az alsót+felsőt kb 10.000.-ért tudod megvenni, vagy többért. De ott azért elég szépek vannak minden évben:)

    Sportolni bármikor el lehet kezdeni, ha nem vagy magaddal megelégedve, csak nem szabad feladni idő előtt:) Az sem baj, ha nem vagy vékony, a lényeg az,hogy feszes legyen a bőröd a karodon, lábadon, stb. Tenni kell érte az tény, de megéri. Vegyél egy 1,5 kg-os súlyzót és nagyon szép eredményeket lehet vele elérni felsőtestre pl. Néhány gyakorlat fenékre, lábra,vádlira, combra, és mindenki szép és kívánatos még nem vékonyan is ;)

    VálaszTörlés