2012. június 12., kedd

Vélemény: Gerovital Plant - Antibakteriális arctisztító gél

Sziasztok!

Mint a címből kiderült, ma egy véleménnyel jöttem hozzátok. Melyben az új arctisztító gél-emről lesz szó.
Nos ezt még régebben vásároltam a DM-ben mert volt hozzá kuponom. És hát most igen jól jött és örülök, hogy anno megvettem!
Nem kapható minden DM-ben, vannak olyan DM-ek ahol lehet kapni gyógyászati segédeszközöket, nos ezt a terméket csak azokban lehet megvásárolni. Ennek utána nézhettek a DM honlapján.
Ez egy 200ml gél, az ára olyan 2 000 Ft körül lehet. Sajnos már pontosan nem emlékszem. 



Amit ígér: 
Klinikailag bizonyított 83%-os akné ellenei hatékonyság.
Hatás: Gyengéden és hatékonyan tisztítja az arcbőrt. A bőr kiszárítása nélkül távolítja el a szennyeződéseket és a felesleges faggyút. 
Alkalmazás: Reggel és este alkalmazandó. Vigyen fel egy kevés gélt a nedves arcbőrre, elkerülve a szemek és száj környékét. Masszírozza el gyengéden, majd öblítse le bő, langyos vízzel. 

Maga a gél átlátszó, erős illatú már már szagú. De engem ez nem zavar, akit zavarnak az olyan termékeke melyeknek erős a szaga, azoknak nem ajánlom. Eddig a Garnier - Exfrobrusher "fejével" használtam, de most váltani fogok a Manna szappantól rendelt sminkszivacsra ami a képen is látható.

Én teljesen meg vagyok vele elégedve. Felveszi a harcot a mostanában problémásnak nevezhető arcbőrömmel. Igaz én nem használom reggel is és este is, egy nap csak egyszer használom vagy reggel vagy este. A kecsketej szappanommal párosítom.

Ajánlom azoknak akiknek aknés a bőrük illetve akiknek problémás vagy akik olyanok mint én, hogy nyáron jobban zsírosodik az arcbőrük és így pattanások jelennek meg rajtuk.

Nem mondom, hogy újra fogom vásárolni, mert szeretek kísérletezni és új dolgokat kipróbálni. 

Ti ismeritek ez a terméket?
Mi a véleményetek róla?


xoxo


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése