2012. június 20., szerda

A képzelet szabta farmer

Sziasztok!

Az ELLE magazinomban találtam egy érdekes cikket, mely arról szólt, hogy egy bizonyos honlapon, mi kreálhatjuk meg álmaink farmerjét. Persze nem tudtam ellen állni és megnéztem. Nekem nagyon bejön! Az ára már annyira nem, az én megálmodott farmerem: 36 760 Ft-ba kerülne ha megrendelném. Persze ennél jóval olcsóbban ki lehet hozni, de én egy extrábbat terveztem most magamnak. Amit meg is mutatok nektek:
Mindent, szó szerint mindent belehet állítani a nadrágon, az anyagát, a cipzár részt, a fazont és stb stb. 
Az oldal címe: www.guildjeans.com

Majd megtervezek egy olcsóbb nadrágot is és ha annak jóval barátibb az ára meg is rendelem. Igazán hajt a kíváncsiság, hogy milyen lehet egy ilyen farmer, mely pont az én méreteimre készült.

Ti hallottatok már erről az oldalról?
Esetleg készítettetek már farmert magatoknak?

xoxo

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése