2012. június 6., szerda

Nyári ruhadarabok férfi szemmel

Sziasztok!
Találtam egy igazán érdekes cikket, melyben pár ruhadarabot mutatnak be, hogy a férfiaknak mik tetszenek. 
Engem mint nőt, érdekel, hogy a pasik mit gondolnak arról, hogy mit veszünk magunkra. 
Jó jó persze persze a párunk és apukánk véleménye teljesen más. Bennük nem lehet 100%osan megbízni. 
De amikor a pasiknak nem kell a nevüket adniuk, lehet, hogy teljesen  más véleményen vannak.
Íme a leplezetlen igazság:

Szoknyára fel csajok! :)
A megkérdezett pasik 75% szerint a nőknek többet kellene szoknyát hordaniuk.

A lenge nyári ruhák:
A férfiaknak jobban tetszenek az egyszerű letisztult színű, mintázatú ruhák, illetve azok melyekből kint van a hölgyek válla. (jobban kedvelik a váll kivillantós ruhákat, mint a merész v kivágásúakat!)

Tunikát NE!
A pasik nem szívesen látják rajtunk, szerintük túl zsák szerű és nem illeszkedik az alakunkhoz.
Ha bele gondolok igaz, de én akkor is szeretem :$

Magassarkúra fel!

Ez szerintem nem is volt kérdés :D 65%

Háromszög alakú, falatnyi bikini:
74%-nak tetszik, a fent maradó 26% szerint túl sokat mutatnak. Furcsaság: Minden fürdőruha nagyobb szavazatot kapott a pasik körében, amiben egy kicsivel több anyag volt.

A bandeau - A legkedveltebb fazon!

A férfiak és a nők is egyaránt nagyon kedvelik! 89%

Egyrészes fürdőruha
65%!!!! Hmmm... Mint amennyit a magassarkú kapott - elgondolkodtató!

Tankini - a megosztó
53%
Pedig szerintem ez a darab igazán dögös :)

Nos nektek mi a véleményetek?
Így is terveztem, hogy veszek nyárra egybe ruhát, de ezek után 100% :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése