2011. március 5., szombat

Avon táskák

Sziasztok!
Egyik barátnőm és olvasom kért meg arra, hogy táskákról is csináljak egy bejegyzést. Már én is gondoltam rá :) De most meg van a "löket". Együtt ki is találtuk, hogy Avonos (gondolom mindenki ismeri) táskákat szeretnék nektek bemutatni. De itt jött a probléma, hogy én azt szeretném, hogy ha már bemutatom, akkor meg is tudjátok venni. Tehát neki álltam keresni és rátaláltam egy nagyon jó kis oldalra (http://avon-line.hu/) Én ezt az oldalt eddig még nem ismertem, pedig szerintem nagyon jó. Majdnem mindent meglehet kapni itt ami benne van az újságba és ami az újságban akciós az itt is. Ez főleg annak jó, akinek nincs Avon tanácsadónője, mert így is tud rendelni. Én szeretem az Avonos termékeket (kivéve a testápolót, bár még nem próbáltam az összeset :D) Nem is húzom tovább az időt, jöjjenek a táskák:







Ezek mind olyan táskák amik nekem tetszenek! Az utolsó kettőt szerintem meg is fogom venni :)
Egyet már megrendeltem illetve ez egy szett (így olcsóbb és egyszerre két táskát is beszerzünk), de azt nem találtam az oldalon, úgyhogy azt az online katalógusból szedett képen mutatom meg nektek:

Ti szoktatok az Avonból táskát rendelni?

1 megjegyzés:

  1. Nekem pár éve volt egy Avonos táskám de hamar tönkrement szóval eldöntöttem, hogy drágább táskákra fektetek be most már, nem rég vettem egy Guess táskát az Andrássy úton, imádni való márka és a designer táskák között ez a legolcsóbb. :)

    VálaszTörlés