2011. március 16., szerda

Haul

Sziasztok!
Mostanában nem vásároltam sokat, de amiket vettem megszeretném nektek mutatni.
Cipő: Decathlon Artengo
Ára: 8 500 Ft helyett: 5 000 Ft
Ez eredetileg egy tenisz cipő :D De nekem nagyon tetszik így is, hogy nem teniszezek! Elég kemény az anyaga így a betörése elég fájdalmas lesz (már belekezdtem). Nem beázós az anyaga, ez nálam lényeg főleg, hogy ez ilyen őszi-tavaszi cipő.
A Decathlon-ról pár szót. Eleinte én ódzkodtam tőle, mert csak drága dolgokat találtam. De ha az ember jobban körbenéz biztos, hogy talál valamit ami az ő tárcájának is megfelelő és még tetszik is neki. Szóval Decathlonra fel! :D
Ma voltam Anyukámmal vásárolgatni Oroszlányban. Szeretem az Euros boltokat :) Most is elég rendesen bevásároltam. Amik ide vágnak két szemhéjpúder:
LeMax Colour
420 Ft
Érdekes a kiszerelése. Ez egy por állagú szemhéjpúder. Sajnos a szín kódját nem találtam. Gondolom rajta volt, de sajnos el van már rajta szakadva az egyik papír és szerintem azon volt épp rajta, de a képeken látszódik a színe. 7g. Én ezt azért vettem meg,  mert nincs egy rendes színem amit a szemöldököm alá felvihetnék, ennek pedig pont olyan a színe mint amilyet szerettem volna :)

A másik pedig egy Lora 8 részes paletta
3-as színkódú 7g-os
580 Ft
Nagyon jól pigmentált. És szerintem gyönyörűek a színei. Már alig várom, hogy sminket alkothassak belőle :)


Ti szoktatok Decathlon-ban vásárolni? Mit?
És Euros boltban? Ott szoktatok smink termékeket vásárolni?

1 megjegyzés:

  1. Szia :) Én szeretem a Decathlont , van onnan melegítő alsóm, ott vettem a tenisz cipőm, meg a teniszütőm is:) Jó áron kilehet fogni dolgokat :) Úhh a LeMax Colour szemhéjpúder tetszik *.*

    VálaszTörlés