2011. március 25., péntek

Új mobiltelefon

Sziasztok!
Képzeljétek tegnap kaptam a barátomtól egy új mobilt :) A születésnapomra és a névnapomra. A kis drága egy Nokia x3-02
Nekem nagyon tetszik! A külseje fogott meg, de a tudásában sem csalódtam (pl.: 5.0 MP-s fényképező)
Még elég furi, mert nem volt Nokia telefonom, de már kezdek bele jönni.
Eredetileg nem azért a készülékért mentünk, hanem egy Motorola Flipout-ért:
De drágának tartottuk (39 990 Ft) Úgy hogy ettől a készüléktől el kellett búcsúznom. De majd ha egyszer sok pénzem lesz tuti megveszem! :)
A Djuice-ban vásároltuk (Tatabánya, Vértes Center). Érdemes megnézni a honlapjukat vagy egy üzletben körbenézni, mert igazán jó áron vannak készülékek és a tarifák is kedvezőek. Persze csak akkor menny, ha még nem múltál el 26 éves, mert csak addig tudsz telefont vásárolni.
Ez a telefon is 16 990 Ft volt előfizetéssel, a havi előfizetés 2 500 Ft ami 100%-ig lebeszélhető. 2 éves hűségnyilatkozattal (természetesen...)

Nektek milyen telefonotok van?
Követitek a "mobil divatot"?
Lényeges számotokra, hogy okos legyen a telefonotok?

2 megjegyzés:

  1. nekem lg gt400am van, nem követem a divatot, az előző telóm már 6éves volt mikor lecseréltem. nekem asz a lénywg, hogy smst irni telefomnálni tudjak, meg zért mostanában az 5mp-es féníképező se hátrány:)

    VálaszTörlés
  2. Nekem eddig blackberrym volt, de elhagytam sajnos, szóval most Iphone 4-et szeretnék, nagyon szeretem a divatos telefonokat amik ráadásul még szépek is és arról nem is beszélve, hogy milyen csodás tokokat lehet rá kapni. :)

    VálaszTörlés