2011. március 4., péntek

Sütik

Sziasztok!
Tudni kell rólam, hogy szeretek sütni, főzni. Most van 2 nagyon jó receptem. Általában neten keresek és mindig találok valamit, amit el akarok azonnal készíteni.
Az első a Csokis Puszik. Nagyon finom! Nem kell hozzá sok minden és nagyon hamar kész van (mint a recepteben is írva van csak 10 percet kell sütni és kb az alapanyagok összekeverése is ennyi időt vesz igénybe). Én elég kevéskének találtam az ott leírt adagokat így én rögtön dupla adagot készítettem. Nálunk a családba egy adagnak számít ami a receptben kettőnek :D Ajánlom mindenkinek! Jaaa, és még valami én nem mogyorót hanem mandulát tettem bele. És mivel darabokban kell mind a mandulát, mind a csokit beletenni így nem teljesen olyan lesz mint a képen (gusztább). A recept sajnos nem írja, de Én már tudom, hogy a kis "kupacokat" távolabb kell tenni egymástól, mert "összefolynak".
A másodi a  Kókuszgolyó Ez is Isteni lett! Ez is egyszerű és gyorsan meg van. Ehhez sem kell túl sok minden, szerintem a legtöbb hozzávaló megtalálható minden háztartásban és ezt még sütni sem kell :) A recept igaz nem írja, de én a meggyet beletettem a közepébe, mert én úgy jobban szeretem. Viktorral csináltam ő az övéibe nem tett meggyet és úgy is nagyon finom!

Remélem kipróbáljátok a recepteket. Ha igen, mindenképp írjatok, hogy mi a véleményetek!

1 megjegyzés: