2011. március 10., csütörtök

Carmex: Jó vagy Rossz?

Sziasztok!
Még régebben, a téli időszakban vettem magamnak Carmex-et. Sajnos nekem a szél ripsz-ropsz kifújja a szám úgy, hogy ketté is reped. Valami nagyon jót szerettem volna venni. Gondoltam na ez tuti jó, csak jókat olvastam róla neten. Hááááát.... Csíp!!!! Most gondoljatok bele, ég a szám, ketté van repedve én meg rákennem a Carmex-et. Félperc múlva ááááá na ezt le kell szedni! Jó: nagyon jól hidratál, ápol. Tehát van rossz és jó oldala is a Carmex-nek. Mondjuk én már nem használom :D Meg hagyom mazochista ember barátaimnak.
Ti használjátok? 
Tudtátok, hogy csíp?

4 megjegyzés:

  1. Nekem tégelyes van,de én nem éreztem rajta hogy csípne.Téged akkor is csíp,ha ugy kened fel,hogy nincs kettérepedve a szád?mert lehet hogy csak azért csípett.Én javaslom neked a Svédcseppes lemosást,az teljesen rendbe teszi a szádat.Vattára csöpögtetsz,és napi 2-3szor bekened vele.

    VálaszTörlés
  2. és mivel csíp, duzzasztja is az ajkakat, amik így nagyobbnak tűnnek:)
    én imádom:)

    VálaszTörlés
  3. Én nem használom mert 1: úgy néz ki mint egy rovar irtó 2:kellemetlen az illata íze 3:árához képest többet várnék tőle

    Nem tudtam hogy konkrétan csíp:D de eddig sem szerettem most már nem is fogom, számomra a körömvirágos és kamillás ajakápolók voltak azok amik értek valamit

    VálaszTörlés
  4. orchidea711, igen engem akkor is csíp ha nincs kettérepedve a szám... :( köszönöm a tippet, kifogom próbálni a svédcseppet! :)
    Többieknek pedig köszönöm a kommentet!

    VálaszTörlés